ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
אנחת רווחה

בתום שעות של דאגה בים המלח: תלמידי הישיבה שנעדרו חולצו, 6 פונו לבית החולים

בתום שעות של חיפושים, נשלל החשש לנעדרים נוספים בים המלח | שישה תלמידי ישיבה שנסחפו במים חולצו ופונו לבתי החולים

בתום שעות של דאגה בים המלח: תלמידי הישיבה שנעדרו חולצו, 6 פונו לבית החולים
החיפושים בים המלח צילום: יחידת החילוץ מגילות

בתום שעות של חיפושים בים המלח, הצליחו צוותי החילוץ לשלול את האפשרות כי ישנם נעדים נוספים בעומק המים. החיפושים החלו בשל הסיחפות של מספר תלמידי ישיבה שהשתתפו באירוע בחוף נווה מדבר.

אמש (רביעי), שעות לאחר רדת החשיכה, הוקפצו מתנדבי יחידת מגילות לאירוע רב משתתפים בחוף נווה מדבר, בעקבות חשש לנעדרים שנכנסו לרחצה לילית והתקשו ביציאה בעקבות רוחות מערביות. שישה בחורים אותרו, חולצו, ופונו במצב קל באמצעות אמבולנס מד״א לבית החולים. 

צוותי האיתור של היחידה וידאו באמצעות רישום, וסריקות עם סירה ומסוק משטרתי, כי אין נעדרים נוספים. עשרות מתנדבי היחידה פעלו באירוע בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל, חטיבה 417, יח' להבה ויל״מ כב״ה, מד"א, וסירה של יחידת החילוץ. בסיום סריקות נרחבות התברר כי אין חשש לנעדרים נוספים וכלל המשתתפים עזבו את המקום.

הסריקות בים המלח צילום: ללא

הכוחות רבים הוזעקו אמש (רביעי) לחוף משבים המלח בשל דיווח על מספר צעירים שייתכן ונסחפו לעומק הים. בשעות הערב נערך במקום אירוע לתלמידי ישיבה ממודיעין עילית, והמארגנים דייווחו למשטרה על כמה צעירים שנעדרים.

המשטרה עדכנה בתום סריקות נרחבות כי מספר צעירים ששהו בתוך המים הוצאו בבטחה ע"י יחידת החילוץ מגילות לעבר החוף. בהמשך נערכו סריקות נוספות בים בסיוע סירה במטרה לבחון אם ישנם נעדרים נוספים. חלק מהצעירים שחולצו, כאמור, פונו לבתי החולים בירושלים.

מפקד יחידת החילות מעדכן על החיפושים צילום: יחידת החילוץ מגילות ים המלח

מתן מוראד, מפקד יחידת החילוץ מגילות ים המלח, של מחוז ש״י מסר אמש במהלך החיפושים: "מדובר באירוע מורכב עם מספר מטיילים גדול, שמצריך עבודה של צוות איתור הנעדרים של היחידה על מנת לבנות תמונת מצב ולהבין היכן נמצאים ומי הנעדרים. הכניסה בשעות הלילה לים המלח מסוכנת בגלל משטר רוחות מערביות המקשות על היציאה".

"עשרות מתנדבי היחידה בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל, חטיבה 417, להבה, יל״מ כב״א ומד"א, וסירה של יחידת החילוץ, מנסים לאתר ולוודא שלא נשארו מתרחצים במים", הוסיף מוראד.

ים המלח חיפושים חילוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד