ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
הסגן קודם

אחרי 11 שנים: זהו מנכ"ל בית החולים החדש

ד״ר נועם יהודאי נבחר לנהל את המרכז הרפואי צפון (פוריה). ד"ר יהודאי יחליף את פרופ' ארז און שפורש מתפקידו לאחר 11 שנים

אחרי 11 שנים: זהו מנכ"ל בית החולים החדש
המרכז הרפואי צפון פוריה צילום: יח"צ

משרד הבריאות הודיע כי ד״ר נועם יהודאי נבחר לנהל את המרכז הרפואי צפון (פוריה). 

ד"ר יהודאי שימש בשנתיים האחרונות כסגן מנהל מרכז רפואי צפון (פוריה), תפקיד אליו הגיע לאחר מספר שנים כסגן מנהל מרכז רפואי בני ציון שבחיפה. 

ד"ר יהודאי, יליד 1973, נשוי ואב לשתיים, תושב חיפה. במסגרת תפקידיו היה ראש תחום רפואת אא"ג בצה"ל ורופא בכיר במחלקת אא״ג בבני ציון וכן מרצה בכיר בפקולטה לרפואה בטכניון.

ד"ר יהודאי הוא בוגר ביה"ס לרפואה של האוניברסיטה העברית והדסה, מומחה ברפואת אא"ג כירורגית ראש וצוואר, מומחה במנהל רפואי, מוסמך (MHA) בניהול מערכות בריאות ומוסמך (MBA) במנהל עסקים. נוסף לכך ד"ר יהודאי בוגר תכנית ענבר מחזור ג', עתודה ניהולית של משרד הבריאות וארגון מעוז.

יח"צד״ר נועם יהודאיצילום: יח"צ

ד"ר יהודאי יחליף את פרופ' ארז און ששימש מנהל המרכז הרפואי באחת עשרה השנים האחרונות, מתוכן ניהל שנה אחת את חטיבת המרכזים הרפואיים הממשלתיים.

ד״ר נועם יהודאי מסר: "אני גאה לקבל עלי את התפקיד של מנהל מרכז רפואי צפון. בכוונתי להמשיך ולהוביל את המרכז הרפואי למצויינות ולמתן שירותי הבריאות הטובים ביותר לתושבי האזור, על ידי צמצום הפערים בין המרכז לפריפריה ופתיחת מרכזי מצוינות ושירותים מתקדמים. בכוונתי להמשיך לפעול במסגרת החזון של קודמי לחיזוק הביטחון הבריאותי של תושבי הצפון. נהיה המקום בו מטופלים בוחרים לדאוג לבריאותם ובו רוצים לעבוד צוותים רפואיים. המרכז הרפואי יהווה מנוע צמיחה אזורי שיתרום לחיזוק החוסן הכלכלי-חברתי של האזור הצפון מזרחי של מדינת ישראל ויוביל בתחומי הרפואה, המחקר, האקדמיה והחדשנות. אני רוצה להודות לפרופ' און על השנים הרבות שתרם למרכז הרפואי ועל ההתקדמות האדירה שנעשתה בזכותו ומאחל לו הצלחה רבה בתפקידיו הבאים".
 

ד"ר נועם יהודאי בית חולים פוריה מרכז רפואי צפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד