כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
משתף את העוקבים

צבי יחזקאלי מתייחס לעזיבה: "יש הרבה פחד בבטן"

"אדם טבעו להשתנות, טבעו לגדול ולהתקדם. רבי נחמן אומר שעיקר הגלות היא בנפש ועיקר הגאולה היא בנפש", אמר יחזקאלי לחבריו

צבי יחזקאלי מתייחס לעזיבה: "יש הרבה פחד בבטן"
ערוץ 13 / צבי יחזקאלי צילום: צילום מסך

הפרשן לענייני ערבים צבי יחזקאלי שהודיע על עזיבת 'חדשות 13' אחרי 22 שנה, שיתף את עוקביו הרבים ברשתות החברתיות בהחלטה וגם בתחושות שלו לאחר ההודעה.

"חייב לחלוק אתכם תחושה שיש לי, הגעתי היום לעבודה כמו עוד יום ב22 השנה האחרונות. אבל יכול שזו המהדורה האחרונה שלי. אבל בטוח שזו בין האחרונות כי היום הודעתי לערוץ שבו עבדתי, הבית שלי - ערוץ 13 שזהו - אני הולך למקום אחר".

"חייב לומר שזו הרגשה מאוד מוזרה. יש הרבה פחד בבטן, אבל יש בעיקר תקווה. כי אדם נולד לשינוי ובמיוחד הפסח הזה עזר לי ומה שהכי דחף אותי זו המלחמה הזאת לראות את התכלית כמ לפעמים אנחנו לא מבינים ויש עוד הרבה מה לעשות", אומר יחזקאלי בסרטון שפרסם.

צבי יחזקאלי על עזיבת חדשות 13 צילום: מהרשת החברתית

עוד הוסיף ואמר: "אני יוצא לדרך חדשה ויש הרבה דברים לוודאים בהמשך. אבל אני כן בטוח שיש לי מה לתת ויש לי מה לתרום ובעזרת השם אני אגיד את זה בהרבה פלטפורמות בערוץ החדש שישודר גם באינטרנט ועוד בהרבה פלטרפורמות".

יחזקאלי מספר: "היו פה שיחות ועצב אפילו... בסופו של דבר אנחנו חברים, חלוקים אבל קיימים. אחד הדברים שאמרתי פה לכולם, אדם טבעו להשתנות, טבעו לגדול ולהתקדם. רבי נחמן אומר שעיקר הגלות היא בנפש ועיקר הגאולה היא בנפש. אני יוצא לדרך חדשה שהיא מבחינתי גאולה. אני הולך בדרכי וזה לא אומר כלום על המקום". 

 

צבי יחזקאלי צביקה יחזקאלי חדשות 13 ערוץ 13 i24NEWS

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד