ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
סערה שלא נגמרת

האלוף הביע תמיכה בבוגי יעלון | עמית סגל: "איש נקלה"

אלוף במיל' שלדברי עמית סגל, התבטא ואיים כי לא יתנדב למילואים במהלך קידום הרפורמה המשפטית, הביע תמיכה בקריאתו של בוגי יעלון וסגל התפוצץ

האלוף הביע תמיכה בבוגי יעלון | עמית סגל: "איש נקלה"
עמית סגל צילום: צילום מסך מתוך שידורי ערוץ 12

האלוף במיל׳ נמרוד שפר התארח בתוכניתו של רביב דרוקר 'אזור מלחמה' באולפן 'חדשות 13' ואמר בעניין ההתבטאות של שר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון כי צריך לסגור את מכינת 'בני דוד' ביישוב עלי: ״אני בעניין הזה, והיו לי הרבה חילוקי דעות עם בוגי לאורך השנים, חושב שמוסד שמחנך נגד האתוס הישראלי ציוני, צריך לסגור אותו". יעלון אגב נכח באולפן.

דבריו של נמרוד שפר בערוץ 13 צילום: מתוך שידורי ערוץ 13

הפרשן הפוליטי עמית סגל שנתקל בקטע שהופץ ברשתות החברתיות תקף את שפר וכתב: "האיש הנקלה הזה, שהודיע חגיגית שלוש פעמים שיסרב לתקוף את האויב גם אם ייקרא לכך על ידי חיל האוויר, הוא זה שמעז להטיף על אתוס ציוני למכינה ש-19 מבניה נפלו במלחמה? בוגרי עלי לא איימו על המדינה ולא החזיקו בגרונה כמותו ולצערנו גם לא מוזמנים דרך קבע לאולפנים כמותו כפרשנים לענייני מוסר".

Yonatan Sindel/Flash90עמית סגלצילום: Yonatan Sindel/Flash90

חברו לערוץ, העיתונאי אילן לוקאץ' הגיב וכתב: "עמית, הבעיה שם פחות עם הבוגרים ויותר עם המורים. כמו שבי״ס פלסטיני שבו מחנכים לג׳יהאד צריך להיסגר גם אם רק מיעוט מבוגריו יישמו את חומר הלימוד והרוב המוחלט הפכו לפילנתרופים, אורתופדים שיקומיים ומשוררים זוכי פרס לימור ליבנת ליצירה ציונית".

סגל עקץ אותו בתגובה: "לכן כמובן תמכת בסגירת תיכונט והגימנסיה אחרי ההתבטאויות של מנהליהם."

יונתן זינדל, פלאש 90משה בוגי יעלוןצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"מישהו חכם שאני מכיר אמר פעם שהבעיה של הימין היא שהוא יודע לענות רק בהתקרבנות/ווטאבאוטיזם ושלילת השמאל", השיב לוקאץ'.

אמש נשמעו גינויים מימין כלפי שר הבטחון והרמטכ"ל לשעבר משה בוגי יעלון שקרא בראיון לסגור את מכינת בני דוד עלי ש-19 מבוגריה נפלו במלחמה וגם קרא להפסיק את משכורתו של ראש המכינה הרב יגאל לוינשטיין אותו שיבח בעבר בביקור במכינה. גם ראש הממשלה נתניהו פרסם גינוי קצר לדבריו וסיים: "בוגי יעלון צריך להתבייש".

כתב 'ידיעות אחרונות' ומגיש ערוץ 'כנסת', עמיחי אתאלי הגיב וכתב: "בוגי מדבר בטמטום ובכפיות טובה ויותר מהכל הוא לא רלוונטי. מה שלא מפריע לנתניהו להמשיך לקחת דברים מטופשים שאנשים שוליים אומרים ולשים אותם במרכז השולחן. אלה שיטותיו הישנות, הוא עושה זאת כי הוא חושב שככה לא נשים לב לחוסר האונים שלו מול חמאס ומול המציאות כולה. לא עוד".

משה בוגי יעלון נמרוד שפר עמית סגל אילן לוקאץ' מכינת בני דוד מכינת עלי ערוץ 13

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד