ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
מפח נפש

המהלך של חברת התעופה שישפיע על אלפי ישראליים

החברה תבטל חלק ניכר מטיסותיה לארץ. מדובר בחברת הלואוקוסט היחידה שפועלת כעת בישראל והמהלך צפוי להשפיע על אלפי ישראלים

המהלך של חברת התעופה שישפיע על אלפי ישראליים
אילוסטרציה צילום: pixabay

לאחר שחזרה לישראל לפני כחודשיים: ענקית הלואוקוסט 'וויזאייר' תבטל חלק ניכר מטיסותיה לארץ, בעיקר ליעדים ביוון. מדובר על ביטול מיידי של טיסות ליעדים דוגמת רודוס, כריתים וסנטוריני. כך מדווח כתב התעופה של 'כאן', שרון עידן.

יצוין כי וויזאייר היא חברת הלואוקוסט היחידה הפועלת כעת בישראל והמהלך צפוי להשפיע על אלפי ישראלים.

pixabay.מטוס וויזאיירצילום: pixabay.

נזכיר כי חברת 'אייר קנדה' ביטלה את טיסותיה לישראל עד יוני לפחות. החברה הייתה אמורה לחדש את טיסותיה לישראל לפני שבועיים, אך כאמור חזרה בה. הנוסעים קיבלו הודעות ביטול. 

גם חברת הלואוקוסט 'איזיג'ט' הודיעה לפני כשבועיים כי היא מבטלת את טיסותיה לישראל עד לשלהי חודש אוקטובר של שנת 2024. מהחברה נמסר כי "ללקוחות שהזמינו טיסות בקווים לישראל וממנה עד לתאריך הזה מוצעות אפשרויות, הכוללות החזר כספי מלא". 

unsplashמטוס אייר קנדהצילום: unsplash

לצד אלה, חברת התעופה הפופולרית בקרב הישראלים ריינאייר, שהפסיקה את טיסותיה עם פרוץ המלחמה, הגישה לפני כחודש בקשה לשוב ולטוס לישראל מתחילת חודש יוני.

החברה תפעיל בשלב ראשון קווים מטרמינל 1 שייפתח ב-1 ביוני, לעבר שישה יעדים באירופה. מדובר על תדירות של 20 טיסות בשבוע - ליעדים: ברגמו, מלטה, ברלין, בארי, בודפשט ופאפוס. על פי הערכות, הדבר עשוי להוריד באופן משמעותי את מחירי כרטיסי הטיסה גם בקיץ הקרוב.

משה שי, פלאש 90נתב"ג. אילוסטרציהצילום: משה שי, פלאש 90

ההודעה מגיעה בניגוד להודעתה הקודמת של ריינאייר, שהכריזה חודש קודם לכן על ביטול טיסות עד לחגי תשרי תשפ"ה. מדובר באלפי טיסות בחודשי הקיץ, ומעל 200 טיסות בשבוע מישראל לרחבי אירופה. עשרות אלפי ישראלים קיבלו הודעות על ביטול טיסותיהם בימים שאחרי ההכרזה.

מספר חברות התעופה שמפעילות טיסות לישראל עומד כיום על כ-50, כמחצית ממספרן לפני פרוץ המלחמה.

וייז אייר וייזאייר חברת תעופה ביטול טיסות יוון נתב"ג שדה תעופה נמל התעופה בן גוריון שדה התעופה בן גוריון מלחמת חרבות ברזל Wizz Air

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד