ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
חגיגת פסח מושלמת

ממשיכים עם ההצלחה: בכושר טורס מסכמים עוד חופשת פסח מוצלחת

מאות אורחים בחרו לחגוג את חג הפסח בחופשה הכשרה למהדרין של חברת כושר טורס בריזורט אואזיס בטומי

ממשיכים עם ההצלחה: בכושר טורס מסכמים עוד חופשת פסח מוצלחת
על חוף הים השחור צילום: freepik

בשרשרת טיסות הגיעו אורחי כושר טורס מישראל ומרחבי העולם אל חופשת הפסח.

המלון אואזיס, הממוקם על חוף הים השחור, בהחלט עמד בציפיות הגבוהות. אורחי כושר טורס נהנו מחדרים מרווחים ומפוארים, מצוות אדיב ומקצועי, וממתקני מלון ברמה גבוהה, הכוללים בריכות  חדרי משחקים, מרחבים עצומים שהיו חגיגה של ממש לאורחי המלון ובפרט לילדים שבהם.

חגיגת פסח מושלמת

כושר טורס השקיעה רבות ביצירת חווית חג מושלמת עבור אורחיה, מופעים, טיולים, ערבי שירה עם בעל המנגן בנצי שטיין ולהקתו , ועוד צוות הפקה מיוחד מיומן עמד לרשות האורחים לכל שאלה או בקשה.

במלון התקיימו תפילות חג במגוון נוסחים לרווחת כלל האורחים, ואירוע מרגש של "שירת הים" שהתקיים ממש על חוף הים של הריזורט בהשתתפות בעל המנגן בנצי שטיין וכל אורחי המלון

בנוסף, נהנו האורחים מסעודות חג גורמה בהשראת המטבח הישראלי והגאורגי בניצוחו של השף מוטי פינצ'בסקי והקונדיטורית דנה שפרלינסקי, לרשות האורחים נהנו גם מקפה ועוגה לכל אורך שעות היממה תוך הקפדה יתרה על כללי הכשרות המהודרת של הרב נחשוני בפיקוחו של הרב ישראל וייס שליט"א.

בסיום החופשה זכו בעלי החברה וצוות החברה לתגובות נלהבות מהאורחים

אורחי כושר טורס במלון אואזיס שבו הביתה עם חוויות בלתי נשכחות. רבים מהאורחים ציינו לטובה את רמת השירות הגבוהה, את האוכל המשובח ואת האווירה החגיגית.

"היה לנו נופש פסח מושלם במלון אואזיס", סיפר אחד האורחים. "הצוות היה אדיב ומסביר פנים, האוכל היה מעולה, והיו המון פעילויות לילדים. נשארנו עם טעם של עוד".

בטומי כבר הפכה ליעד פופלרי מאוד בקרב שומרי הכשרות בעקבות שאפשר למצוא אוכל כשר בבטומי, בבטומי קיימת "מסעדת ירושלים" כשרה למהדרין לאורך כל ימות השנה בכשרות הרב נחשוני שליט"א

כושר טורס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד