ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
מושכים זמן

תגובת חמאס להפסקת האש "שלילית" אך הדיונים נמשכים

בארגון הטרור חמאס מגיבים עלשיחות המשא ומתן לגבי הפסקת אש ואומרים שהתשובה "שלילית", אך למרות זאת הדיונים נמשכים. מטרת חמאס לסיים את המלחמה, אבל לדבריהם "זה לא יהיה בכל מחיר"

תגובת חמאס להפסקת האש "שלילית" אך הדיונים נמשכים
מחבלי חמאס בכלא צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

בכיר בחמאס אמר הלילה לסוכנות הידיעות הצרפתית AFP כי נכון לעכשיו תגובת ארגון הטרור לעסקה המוצעת בתיווך מצרים וקטאר היא "שלילית", אך הדיונים עדיין מתנהלים.

מטרת חמאס נותרה לסיים את המלחמה אמר סוהיל אל-הינדי לסוכנות הידיעות הצרפתית. הארגון רוצה נסיגה מוחלטת של כוחות צה"ל מעזה.

דבריו עומדים בסתירה מוחלטת למטרות המוצהרות של נתניהו, שהתחייב כי ישראל מתכוונת למבצע קרקעי ברפיח ללא קשר לתוצאות העסקה. "נכנס לרפיח ונחסל שם את גדודי חמאס עם או בלי עסקה", אמר נתניהו השבוע.

בכיר חמאס אל-הינדי, ששוחח עם AFP בטלפון ממקום לא ידוע, אמר שיש "עניין רב מצד חמאס וכל פלגי ההתנגדות הפלסטינית לסיים את המלחמה המטורפת הזו בעם הפלסטיני, שכילתה הכל".

"אבל זה לא יהיה בכל מחיר", הוסיף והדגיש כי הארגון "לא יכול בשום פנים ואופן להניף את הדגל הלבן או להיכנע לתנאי האויב הישראלי".

מזכיר המדינה האמריקני, אנטוני בלינקן, שמבקר באזור בימים האחרונים, אמר כי חמאס הוא המכשול היחיד להפסקת אש, וכי על חמאס "להחליט במהירות לקבל הצעה נדיבה מישראל".

חמאס מלחמת חרבות ברזל הפסקת אש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד