ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
אלפי ישראלים ייפגעו

ללא הודעה רשמית: מה עומד מאחורי ביטול הטיסות

"וויז אייר" מצמצמת משמעותית את פעילותה בישראל | היעדים שהטיסות אליהם מבוטלות: כריתים, סנטוריני, רודוס ובורגס • היעדים שתדירות הטיסות אליהם צומצמה: ללונדון, סופיה, בודפשט, וינה וקטוביץ'

ללא הודעה רשמית: מה עומד מאחורי ביטול הטיסות
מטוס וויזאייר צילום: pixabay.

חברת "וויז אייר" הבריטית, חברת הלואו-קוסט היחידה שפועלת בימים אלה בישראל, מצמצמת משמעותית את טיסותיה מישראל למגוון יעדים ובחזרה. הצעד של החברה צפוי לפגוע בכ-20 אלף ישראלים. למרבה ההפתעה החברה לא הודיעה רשמית על ביטול הטיסות אלא שלחה א-מייל לאלפי נוסעים.

לפי הפרטים שמפרסם כתב התעופה דין פישר ב-N12, הקווים שמבוטלים לחלוטין לפי שעה הם: כריתים, סנטוריני, רודוס ובורגס. כמו כן, תדירות הקווים ללונדון, סופיה, בודפשט, וינה וקטוביץ' צומצמו משמעותית.

ההערכה היא שהנוסעים שעבורם בוטלו הטיסות כבר קיבלו הודעה. מהחברה טרם נמסרה תגובה או יצאה הודעה רשמית לגבי ההחלטה.

"המציאות הביטחונית הלא יציבה לא מאפשרת ודאות לחברות התעופה ולנוסעים שלוח הטיסות לתל אביב בקיץ יופעל במלואו", אמר יניב לניס מקבוצת הפייסבוק הפופולרית "טיסות סודיות". "על מנת שלא להסתכן בהפסדים כספיים רבים במקרה של ביטול טיסות, וויז אייר החליטו לצמצם פעילות לעונת הקיץ הקרובה".

הוא הוסיף: "אני מקווה שמשרד התחבורה מעורב ופועל אקטיבית מול כל חברות התעופה הזרות על מנת לענות לצורכיהם ולהבטיח וודאות ככל האפשר, כדי שהם יחזרו לכאן בפעילות מלאה בהקדם".

 
ביטול טיסות וויז אייר לואו קוסט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד