י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
שלושה יתומים קטנים

ברוך דיין האמת: מרת לאה עטיה ע"ה נפטרה אחרי מחלה קשה

אבל כבד בקהילה התורנית בעיר נתניה עם היוודע דבר פטירתה של מרת לאה עטיה, אשת איש החסד הרב רן עטיה, אחרי שנה וחצי של מחלה קשה | המנוחה הותירה אחריה את בעלה ושלושה יתומים קטנים

ברוך דיין האמת: מרת לאה עטיה ע"ה נפטרה אחרי מחלה קשה
הציון של מרת עטיה צילום: באדיבות המצלם

במוצאי חג הפסח, אחרי שנה וחצי של התמודדות עם המחלה הנוראה ה"י, נפטרה לבית עולמה מרת לאה עטיה ע"ה, כשהיא מותירה אחריה את בעלה ועוד שלושה יתומים קטנים, שהתיישבו 'שבעה' עם סיום ימי חול המועד פסח.

לפני שנה וחצי, אחרי סיבוך רפואי בתקופת טרום לידה, גילו אצלה את המחלה הנוראה, שכבר התפשטה באזורים נרחבים בגופה – ונראה היה כי אפסה התקווה.

מומחה רפואי כבר ייעץ לבעלה, הרב רן עטיה שליט"א, איש חסד מפורסם בעיר נתניה, שסייע לאלפים רבים במסגרת התנדבותו בארגוני החסד השונים, להיפרד ממנה...

עומר טולדו, המתנדב עם רן עטיה בארגון 'ידידים', הבחין בעת שיצאו לקריאות שהתקבלו במוקד, כי פני חברו אינם כתמול שלשום. לשאלתו, סיפר לו על מחלתה של רעייתו, ועומר החליט להתחיל לפעול ולעזור לו.

עוזרים עכשיו לשלושת היתומים של מרת לאה עטיה >>>

במעורבות של עסקנים רפואיים מהשורה הראשונה, סיפרו להם על תרופה ניסיונית שיש להשיג ביפן, תמורת סכום עצום של 40,000 ש"ח לחודש – והם התגייסו להשיג את הסכום.

בשלב זה, כאשר היה נראה כי יש אור בקצה המנהרה, המדינה לא אישרה להכניס את התרופה הניסיונית ארצה, והיו צריכים לגייס סכום גבוה משמעותית, של 120,000 ש"ח לחודש, עבור תרופה ניסיונית אחרת.

החברים התגייסו במהירות לנסות להשיג את הסכום, אך במוצאי חג הפסח, כאשר הם עומדים על סכום של 100,000 ש"ח, נגזרה הגזירה – והיא הסתלקה לבית עולמה, בעודה מותירה אחריה את בעלה ושלושת ילדיה הקטנים לאנחות.

כבר שנה וחצי, שרן עטיה עושה הכל על מנת להחזיק את המשפחה ולא לתת לה להתפרק. בגבורה הוא נלחם על חיי רעייתו, תוך שהוא מתפקד גם בתור אבא וגם בתור אמא עבור שלושת ילדיו, ודואג לכל מחסורם.

לחצו כאן והשתתפו במצוות צדקה למשפחת עטיה>>>

כל זאת, תוך כדי שהוא משלם את הוצאות הרפואה הגבוהות, ולא מצליח להתפרנס בכבוד – אך הוא עשה הכל על מנת שלא להגיע למתנת בשר ודם, למעט לצורך רפואת רעייתו, בניסיון להשיג את התרופה הניסיונית.

כעת, עול הבית נופל על כתפיו באופן קבוע, ותוך כדי השבעה על רעייתו הוא כבר טרוד במחשבות, כיצד יצליח להמשיך ולהחזיק את עול הבית, והוא לא מגיע ממשפחה המשופעת באמצעים.

זה הזמן שלנו להתגייס ולהציל את האלמן ושלושת היתומים.

גדולה מצוות הצדקה כנגד כל המצוות, וידועה גדולה המעלה בצדקה עבור יתומים. הקב"ה מבטיח לדאוג עבור מי שידאג לבניו היתומים.

אל נא נעמוד מנגד.

את האמא לא נצליח להחזיר להם, אבל כן נוכל לעשות הכל על מנת להקל עליהם מהיום והלאה.

זכות המצווה הגדולה של הדאגה ליתומים, וודאי תעורר רחמים מרובים מאת אבי היתומים על כל התורמים למצווה גדולה וחשובה זו.

לזכות במצווה הגדולה של החזקת היתומים לחצו כאן עכשיו >>>

ועד הרבנים עטיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד