ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
יתומים מאב ואם

אחרי 209 יום נודע: החטוף נרצח ומוחזק בידי חמאס

דרור אור נרצח בחג שמחת תורה וגופתו נחטפה לעזה, כאשר רעייתו נרצחה גם היא. בנם ובתם נחטפו לעזה ושוחררו בעסקה הקודמת

אחרי 209 יום נודע: החטוף נרצח ומוחזק בידי חמאס
קיבוץ בארי לאחר הטבח צילום: אורן בן הקוון, פלאש90

קיבוץ בארי מודיע הערב (חמישי) כי דרור אור הי"ד, בן ה-48 שנחטף לרצועת עזה, נרצח כבר ב-7 באוקטובר וגופתו מוחזקת בידי חמאס.

אשתו של אור, יונת הי"ד, נרצחה גם היא במתקפה בקיבוץ והיא בת 50 בלבד. ילדיהם נועם, בן 17, ועלמה, בת 13, נחטפו ושוחררו בעסקת שחרור החטופים בחודש נובמבר 2023.

מטה משפחות החטופיםדרור אור הי"דצילום: מטה משפחות החטופים

עם ההודעה על מותו של אור, עלה מניין החטופים המתים ל-37.

קיבוץ בארי פרסם הודעה שבה נכתב: "קיבוץ בארי שבור לב עם היוודע הירצחו של חברנו האהוב דרור אור (49) שנחטף מביתו בשבעה באוקטובר ע"י ארגון הטרור חמאס.

ועדת מומחים שהתכנסה היום (חמישי) בהשתתפות נציגי משרד הבריאות, גורמי המודיעין, משטרת ישראל, משרד הדתות והרב הראשי לישראל, קבעה עפ"י הממצאים שהוצגו בפניה כי דרור אור ז״ל אינו בין החיים. דרור נרצח ב- 7/10/2023 וגופתו נחטפה ומוחזקת ע"י ארגון הטרור האכזרי חמאס.

דרור היה אב מסור לשלושה ילדים, יהלי (18), נעם (17) ועלמה (13), בן זוג אוהב ליונת אור שנרצחה בשבעה באוקטובר, בן ליובל ודורית אור ואח של אלעד ודנה שפעלו כל העת לשחרורו מהשבי. נעם ועלמה נחטפו אף הם לעזה והוחזרו לישראל במסגרת עסקת החטופים.

קהילת בארי החזיקה כל העת בתקווה כי דרור ישוב בחיים מהשבי לחיק ילדיו, הוריו, אחיו ואחותו. כל יום שעובר הורג את החברים שלנו, את המשפחות שלנו. חייבים לעשות הכל כדי שכל החטופים יחזרו לחיק משפחותיהם, האוויר שלנו נגמר". לשון הודעת קיבוץ בארי שעשרות מתושביו נרצחו וחלקם גם נחטפו לעזה.

ההודעה העצובה מגיעה ביום ה-209 ללחימה ובשעה שהקבינט המדיני בטחוני מכונס שוב לדון בעסקה אפשרית מול חמאס שתוביל לפחות לשחרורם של חלק מהחטופים.

דרור אור חטוף נרצח 7 באוקטובר מלחמת חרבות ברזל קיבוץ בארי יונת אור שחרור חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד