ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
כינוס חירום

המשפחות השכולות: "בנינו לא יהיו מגש הכסף להחזרת חמאס"

בעקבות הדיווחים על הסכם עם חמאס שכולל את הפסקת הלחימה ערכו משפחות שכולות מפורום הגבורה כינוס חירום הערב במאהל הגבורה בירושלים ויצאו לצעדה סמוך ללשכת ראש הממשלה ולכנסת בירושלים. המשפחות הודיעו "מחריפים את המאבק - לא ניתן שבנינו יהיו מגש הכסף להחזרת שלטון החמאס לעזה"

המשפחות השכולות: "בנינו לא יהיו מגש הכסף להחזרת חמאס"
המשפחות בהפגנה צילום: פורום הגבורה

עשרות משפחות שכולות מפורום הגבורה ערכו הערב (חמישי) כינוס חירום ולאחריו יצאו לצעדת מחאה בסמוך לכנסת ולמשרד ראש הממשלה בירושלים וחסמו כבישים במקום. הצעדה והכינוס מגיעים בעקבות הדיווחים על הסכמת ישראל לעצירת הלחימה. בישיבת החירום במאהל הגבורה שהוקם אמש בכיכר אגרנט הסמוכה הודיעו המשפחות על החרפת המאבק.

המשפחות בהפגנה צילום: פורום הגבורה

נציין כי מדובר בעליית מדרגה נוספת שנוקטות המשפחות השכולות במטרה להגביר את הלחץ והדרישה לפעול ברפיח, לעמוד ביעדי המלחמה ולהשלים את המשימה שלשמה יקיריהם יצאו למלחמה ונפלו בה. הפעילות במאהל צפויה להימשך גם בימים הקרובים "לא ניתן שבנינו יהיו מגש הכסף להחזרת שלטו החמאס לרצועת עזה", אומרות המשפחות השכולות, ומוסיפות "לא נסכים לכניעה לחמאס".

המשפחות בהפגנה צילום: פורום הגבורה

נזכיר כי המאהל הוקם לאחר שמוקדם יותר השבוע נפגשו המשפחות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו שהבטיח להם כי פעולה צבאית ברפיח היא עניין של זמן, ודבר שיקרה במקודם ובמאוחר. במהלך הקמת הפורום ערכו המשפחות מסיבת עיתונאים במקום בה הכריזו על הקמת "מאהל הגבורה" והצהירו כי "הדרך לניצחון עוברת ברפיח". כמו כן, במהלך היום פקדו אנשים רבים את המאהל ובמקום התקיימו מעגלי שיח ותמיכה בדרישה לניצחון המלחמה.

פורום הגבורה משפחות שכולות מלחמת חרבות ברזל ראש הממשלה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד