י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
"השפלה לאומית"

סמוטריץ' לנתניהו: "גיליתי בזעזוע שנציגי ארדואן משתתפים במו"מ"

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ פנה היום בדחיפות לראש הממשלה נתניהו בנושא מעורבות טורקיה במו"מ לעסקת החטופים. "הופתעתי לגלות בזעזוע כי סביב שולחן המו"מ יושבים לא אחרים מנציגיו של נשיא טורקיה, אויב ישראל האנטישמי ארדואן", כתב

סמוטריץ' לנתניהו: "גיליתי בזעזוע שנציגי ארדואן משתתפים במו"מ"
יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' צילום: מתוך הסרטון

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ פנה היום (שישי) בדחיפות לראש הממשלה נתניהו בנושא מעורבות טורקיה במו"מ לעסקת החטופים ודרש ממנו לעצור את הרפיסות וההשפלה הלאומית.

במכתבו מפרט חבר הקבינט בצלאל סמוטריץ׳ וכותב "ממידע מהימן שהגיע אלי היום הופתעתי לגלות בזעזוע כי סביב שולחן המו"מ יושבים גם לא אחרים מנציגיו של נשיא טורקיה אויב ישראל האנטישמי ארודואן.

סביב השולחן יושבים ארה"ב, מצרים, קטאר, טורקיה וישראל. ביד אחת ארדואן מפיץ אנטישמיות ושנאת ישראל נוראה, מצטרף להליכים נגד ישראל בהאג ומפסיק את הקשרים הכלכליים עם ישראל, וביד השניה יושב כשותף למו"מ". 

עוד הוא מסביר שהקבינט היה ממודרר מכך וכותב, ״מלבד החומרה שבהסתרת המעורבות הטורקית מחברי הקבינט, האם אין גבול להשפלה הלאומית שממיט עלינו המשא ומתן הזה?! האם לא ברור שבמזרח התיכון מעריכים כח ועמידה על שלנו ובזים לחולשה ורפיסות ושממילא ההשפלה הזו פוגעת בביטחון ומסכנת את קיומנו?!".

לדבריו, "ארדואן צריך להיות פסול ומוחרם מכל שיח או קשר. עלינו לנתק גם מצידנו את כלל הקשרים איתו ולפעול להוקעתו בכל העולם המערבי כמי שבחר בצד הטרור של האסלאם הרדיקלי בציר איראן ושותפותיה המאיימות על שלום העולם. שיתופו במו"מ עושה את ההיפך - מלבין את חטאיו, מעניק לו לגיטימציה בינלאומית, וכאמור גורם לפגיעה קשה בביטחון ישראל.

אדוני ראש הממשלה, אנחנו כבר הרבה יותר מידי נמוך במדרון החלק בדרך לתהום. ממלחמה ותודעת ניצחון אנחנו עוברים לכניעה ותודעת תבוסה. וכל זאת במשמרת שלך ועל אחריותך".

ולסיכום בפנייתו לראש הממשלה כותב, ״אני מפציר בך בכל ליבי ובכל נפשי - עצור! פשוט עצור. לפני שיהיה מאוחר. החזר את ישראל למסלול בריא וטבעי של מלחמה חסרת פשרות באויביה, של גבורה, של גאווה לאומית וכבוד לאומי. זה מה שרוצה וצריך העם, זה מה שדורשת ההיסטוריה היהודית והעתיד היהודי. עתידה של מדינת ישראל ועתידו של העם היהודי עומד על הכף. לא פחות".

טורקיה בצלאל סמוטריץ' בנימין נתניהו חטופים עסקת חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד