י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
"ימים משמעותיים"

הרמטכ"ל במרכז הרצועה: "צה״ל פועל בהרבה זירות, יש לנו עוד משימות קדימה"

הרמטכ״ל בביקר מרכז רצועת עזה, על רקע המגעים לעסקה: "צה״ל פועל בהרבה מאוד זירות, יש לנו עוד הרבה משימות קדימה"

הרמטכ"ל במרכז הרצועה: "צה״ל פועל בהרבה זירות, יש לנו עוד משימות קדימה"
הרמטכ"ל במרכז הרצועה צילום: דובר צה"ל

על רקע המגעים לעסקת חטופים וההיערכות לכניסה לרפיח, הרמטכ״ל, רב-אלוף הרצי הלוי, ביקר ביום שישי במרכז רצועת עזה, וקיים הערכת מצב וסיור עם מפקד פיקוד הדרום, אלוף ירון פינקלמן, מפקד אוגדה 99, תת-אלוף ברק חירם וכוחות המילואים הפועלים במרחב מסדרון מרכז הרצועה. 

הרמטכ"ל במרכז הרצועה צילום: דובר צה"ל

״אנחנו הולכים לשבועיים של ימים משמעותיים פה", אמר הרמטכ"ל. "יום הזיכרון לשואה ולגבורה, יום הזיכרון ויום העצמאות שבוע אחרי זה. אנחנו בשנה אחרי הרבה מאוד נפגעים בצה״ל, הרבה מאוד אזרחים הרוגים באירועים האלה, עם אחריות מאוד גדולה שלנו כצבא, ועם הרבה מאוד זיכרון ומחשבה על הלמידה קדימה, על איך אנחנו מתחזקים מכאן קדימה וגם עם הבנה, שהמחיר ששילמנו עם הלמידה ביחד הוא מחיר שאנחנו חייבים להיות מוכנים לשלם כדי להתקיים כאן קדימה, כדי שמי שפה מסביב יבין את הנחישות המאוד רבה שיש לנו להיות פה".

"צה״ל פועל בהרבה מאוד זירות - צפון, דרום, איו״ש, זה עם כוחות קרקעיים, אנחנו פועלים רחוק יותר ועוד הרבה מאוד אופנים. פועל בהרבה מאוד זירות, יש לנו עוד הרבה מאוד משימות קדימה. צריך אורך רוח, אנחנו נחליף, אנחנו ננוח, נחזיר אנשים מרועננים. אבל אנחנו נשמור, רוח חזקה שאני מקבל אותה מכם בצורה מאוד מאוד ברורה. נשמור הרבה מאוד נחישות לאומית, צה״לית ועם הדברים האלה אני חושב שאנחנו נגיע בסופו של דבר לתוצאות הנכונות".

הרמטכ"ל עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד