ט"ו אייר התשפ"ד
23.05.2024
"להורות לצה"ל לנצח"

משפחות חטופים לנתניהו: "אם אינך יכול לעמוד בלחצים, קום והתפטר"

משפחות חטופים מטעם פורום תקווה פנו במכתב חריף לראש הממשלה: "אם אינך יכול לעמוד בלחצים ולהורות לצה"ל לנצח, אנא קום והתפטר"

משפחות חטופים לנתניהו: "אם אינך יכול לעמוד בלחצים, קום והתפטר"
נתניהו בפגישה עם חברי פורום הגבורה צילום: לשכת ראש הממשלה

עם צאת השבת ועל רקע הדיווחים לעסקה, פנו משפחות חטופים מטעם פורום תקווה לראש הממשלה, בנימין נתניהו ודרשו ממנו לצאת למבצע צבאי ברפיח שיפעיל לחץ כבד על החמאס ויעזור בשחרור כל החטופים ולא רק למספר מצומצם.

לטענת המשפחות אי כניסה לרפיח משמעותה ויתור על מטרות המלחמה.

במכתב לנתניהו כתבו המשפחות: "במשך חודשים ארוכים מחכים טובי בנינו ברצועת עזה ורפיח במיוחד לחילוצם. למרבה החרפה, בנוסף לדישדוש בשדה הקרב הקיים כבר חודשים, מתנהל משא ומתן עם תתי האדם שטבחו בנו, וכולנו מחכים שבועות רבים לתשובתם שהגיעה אתמול - "רוח חיובית"".

לטענתם, "שתי מילים אלו הנטולות כל תוכן, גורמות לך להתעכב בכיבוש רפיח ולהביא לחילוצם של יקירנו. תחת הנהגתך מתפתח "אביב חדש", שהוא ביטוי מכובס למדינה פלשתינאית, שעוד תקום עלינו ותגרום לבנינו  להינמק בשבי.

אנו רוצים להבהיר לך את עמדתנו. אתה, בנימין נתניהו, ראש הממשלה של מדינת ישראל אחראי על הפעולות  לשחרור בנינו.

כל עצירה של לחימה עזה, בכוח ההתקפי הגדול ביותר שמדינת ישראל יכולה לייצר היא חרפה. כל המתנה לתשובת חמאס היא השפלה של העם היהודי".

המשפחות הבהירו כי "שחרור החטופים כעת, והכרעת החמאס הרצחני, הן המטרות העליונות שלשמן הוקם צה"ל והן מטרות המלחמה כפי שהצהרת פעמים רבות. כל עצירה של המלחמה בימים אלו חוטאת למטרות המלחמה!
 
על תושבי עזה והחמאס לסבול בכל יום שהחטופים אינם בביתם. אזרחי עזה צריכים להיות מפוחדים ונרדפים ולחפש מקלט מידי לילה, עד שיוחזרו החטופים כולם ואיתם גם הביטחון והגאווה של מדינת ישראל. אם אינך יכול לעמוד בלחצים ולהורות לצה"ל לנצח, אנא קום והתפטר!.

מדינת ישראל הוקמה לאחר 2000 שנות גלות כדי להגן על העם היהודי ממאורעות שקרו בזמן כהונתך. אם אינך מסוגל למנוע חזרה של מאורעות כאלו- אנא אפשר לעם ישראל לבחור אחרים שיקיימו את המטרה", כתבו.

פורום תקווה משפחות חטופים מלחמת חרבות ברזל עסקת חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד