י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
אמירות קשות

טראמפ על ממשל ביידן: "האנשים האלה מנהלים ממשל של גסטפו"

הנשיא לשעבר טראמפ תקף באירוע גיוס כספים לקמפיין בחירות את ממשל ביידן: "האנשים האלה מנהלים ממשל של גסטפו, וזו הדרך היחידה שלהם לנצח בבחירות"

טראמפ על ממשל ביידן: "האנשים האלה מנהלים ממשל של גסטפו"
הנשיא לשעבר טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ הסלים אתמול באירוע גיוס כספים את התקפותיו על התובעים בתיקים הפליליים נגדו, בהתייחסו לתובע המיוחד ג'ק סמית' הוא האשים את הדמוקרטים ב"ניהול ממשל גסטפו", כך דווח ב'וושנגטון פוסט'.  "האנשים האלה מנהלים ממשל של גסטפו, וזו הדרך היחידה שלהם לנצח בבחירות" אמר.

הוא כינה במילים קשות את סמית' - שהעמיד אותו לדין במספר תיקים פדרליים הקשורים לטיפול של טראמפ במסמכים מסווגים ותפקידו במתקפה על הקפיטול ב-6 בינואר 2021. הוא המשיך ללעוג לתובעת המחוזית פאני טי וויליס, ממחוז פולטון בג'ורג'יה.

הוא הוסיף: "למעשה לארה, אם היא הייתה יודעת שיוגש נגדי כתב אישום, היא כנראה לא הייתה מצטרפת למשפחה", אמר בהתייחס לאשתו של בנו אריק. "הוגש נגדי כתב אישום כמו אלפונס וכמו כל האנשים האלה", כשהוא מתייחס לגנגסטר אל קפונה ושאר מאפיונרים.

טראמפ מתמודד עם 88 אישומים פליליים בארבעה תיקים נפרדים, הוא טען שוב ושוב כי הוא קורבן של מערכת משפטית.

בשלב מסוים, כאילו היה במכירה פומבית, הוא אמר לקהל: "כל מי שיתן תרומה של מיליון דולר עכשיו למפלגה הרפובליקנית אני אתן לך לעלות ולדבר". שני תורמים עלו לבמה, ואחד אמר לקהל: "דונלד ג'יי טראמפ הוא האדם שאלוהים בחר".

 

בשלב אחר, הוא התלונן על כך שהוא נאלץ להצטלם עם כל כך הרבה תורמים, ואמר לאנשים בקהל שאם הם לא קיבלו תמונה, זה בגלל שהם לא נתנו מספיק כסף.

 

טראמפ הקדיש דקות ארוכות לטענות לגבי הבחירות ב-2020, וטען שהדמוקרטים "זייפו וגנבו את הבחירות האלה, ואנחנו לא הולכים לתת לזה לקרות שוב".

 

 

 

דונלד טראמפ אריק טראמפ הבחירות בארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד