י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
שברה את העמימות

השרה אישרה שישראל תקפה באיראן: "הגבנו והמסר עבר"

השרה מירי רגב אישרה לראשונה כי ישראל היא זו שעומדת מאחורי התגובה למתקפה האיראנית: "הגבנו והמסר עבר. איראן קיבלה את המסר"

השרה אישרה שישראל תקפה באיראן: "הגבנו והמסר עבר"
איראן ישראל צילום: שאטרסטוק

שרת התחבורה וחברת הקבינט המדיני-ביטחוני מירי רגב אישרה לראשונה, אחרי שבועות עמימות, כי ישראל היא זו שעומדת מאחורי התגובה למתקפה האיראנית על ישראל. 

רגב אמרה לערוץ 14: "הצלחנו ליירט את השיגורים שבפעם הראשונה שוגרו מאיראן לעבר מדינת ישראל, ועוד יסופר מה היה קורה אילו חס וחלילה טיל אחד ששוגר היה נופל במדינת ישראל". 

רגב הוסיפה: "הגבנו והמסר עבר, ועכשיו אנחנו צריכים לנהוג באחריות ולראות איך אנחנו בסופו של דבר מנהלים את כל החזיתות שאנחנו נמצאים בהן, וכרגע החזית המרכזית היא עזה, החזרת החטופים וחיסול החמאס. העברנו מסר לאיראן, איראן קיבלה את המסר והעולם שמסתכל מבין שמדינת ישראל לא פראיירית".

כזכור, כשבוע לאחר המתקפה האיראנית שכללה מאות טילים ומל"טים על ישראל, באיראן ובארצות הברית דיווחו כי ישראל פגעה במטרות בתוך איראן.

שלושה גורמים איראניים אישרו כי בסיס אווירי צבאי סמוך לעיר איספהאן, במרכז איראן, הותקף, אך לא אמרו איזו מדינה ביצעה את המתקפה. בישראל הקפידו לא לקחת אחריות על התקיפה.

מירי רגב ערוץ 14 המתקפה האיראנית על ישראל מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד