י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
לפני ישיבת הממשלה

משפחות שכולות חסמו את הכניסה למשרד ראה"מ וחסמו רכבי שרים

משפחות שכולות מפורום הגבורה צעדו לעבר משרד ראה"מ וחסמו את הכניסה הראשית. הצעידה יצאה לאחר שבקשתם להצטרף לישיבת הממשלה לא נענתה. המשפחות והמוחים חסמו רכבי שרים שזוהו. השר שלמה קרעי הצטרף אל המשפחות

משפחות שכולות חסמו את הכניסה למשרד ראה"מ וחסמו רכבי שרים
חסימת הכניסה למרד ראש הממשלה צילום: פורום הגבורה

משפחות שכולות מפורום הגבורה יצאו הבוקר (ראשון) לצעידה ממאהל הגבורה לעבר משרד רוה"מ לקראת ישיבת הממשלה השבועית. לאחר שהגיעו למקום, חסמו את הכניסה הראשית למשרד ראה"מ וקראו "רפיח עכשיו".

הצעידה יצאה לאחר שבקשתם להצטרף לישיבת הממשלה לא נענתה. המשפחות צעדו לעבר הלשכה במטרה לפגוש בעצמם את השרים שמגיעים לישיבה וביקשו מהם לצאת ולשמוע את דרישתם. 

המשפחות והמוחים חסמו רכבי שרים שזוהו. השר שלמה קרעי הצטרף אל המשפחות.

בהמשך, השרים עמיחי שיקלי, אורית סטרוק, בצלאל סמוטריץ', עמיחי אליהו, מיקי זוהר ואופיר סופר הגיעו לחזק את ההורים השכולים מפורום הגבורה בדרישה להכריע את חמאס.

השר זוהר אמר: "בתחילת המלחמה קבינט המלחמה הגדיר מטרות למלחמה, במטרות נכתב כי חמאס לא יוכל להמשיך לשלוט ברצועה לא מבחינה צבאית ולא מבחינת ניהול המלחמה. המטרות הללו הן תנאי הכרחי להמשך קיום הרצועה. אם המטרות האלו לא יושגו לא תהיה זכות קיום לממשלה".

איציק בונצל, אביו של עמית הי"ד שנפל בקרבות ברצועת עזה, אמר בטרם הצעדה כי "אנחנו ממשיכים בלחצים, מממשיכים בדרישות שלנו, ואנחנו פה בשביל לפקח שראש הממשלה יעמוד בהתחייבות שלו, כפי שניתנה לנו. הדרך לניצחון המוחלט עובר ברפיח, ואנו ההורים השכולים לא נשב ולא ננוח עד שנראה שצבא ההגנה לישראל הגיע לניצחון מוחלט".

גרשון סריצקי, אביו של יונתן הי"ד שנפל ב-7.10 הוסיף, "ניצחון לא יבוא מעצמו. עשינו 80% מהדרך, ולא ניתן למסמס את הניצחון ברגעים האחרונים".

בנימין נתניהו ישיבת הממשלה משפחות שכולות פורום הגבורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד