י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
רגע השיא

דרמה נוגעת ללב: מחר הניתוח של עמנואל בן העשר

עמנואל אקדמאי נולד פג, והיה מונשם במשך שנתיים! • בהמשך הושתלה לו אוזן במקום זו החסרה, אבל התברר שחסרה לו גם חצי לסת • מדובר בסדרת ניתוחים יקרים שאינם מסובסדים על ידי הקופה, וכדי לממן את ההוצאות, החל האב בכתיבת ספר תורה מיוחד לזכות התורמים • דרמה נוגעת ללב שמגיעה לאחד מרגעי השיא

דרמה נוגעת ללב: מחר הניתוח של עמנואל בן העשר
עמנואל אקדמאי צילום: באדיבות המצלם

כשיגדל, עמנואל יוכל לכתוב ספר על החוויות המטלטלות שעברו עליו מאז נולד ועד כה. הוא רק בן עשר, אבל יש לו כבר ניסיון חיים עשיר למדי, שנתיים היה מונשם, לאחר מכן עבר סדרה של ניתוחים, ואף שכבר מתחילים לראות את הסוף, יש לו עוד כברת דרך לא פשוטה לעבור לפני שיסתכל לאחור ויחייך חיוך של מנצחים. 

למזלו של עמנואל, הקב"ה העניק לו בשפע תמורת האוזן וחצי הלסת שחסרו לו. הוא זכה להיות ילד חינני וחמוד באופן יוצא דופן, כל מכריו 'מתים עליו', ילדים ומבוגרים כאחד, יש לו כישרונות ברוכים, מוח חריך, כושר הבעה מיוחד במינו ובעיקר ... לב רחב ואוהב. כל מכריו ושכניו משכונת 'נוה יעקב' בירושלים מתפעלים מחוכמתו וכישרונותיו הברוכים, וזה די עוזר לו להתמודד עם המראה הלא שגרתי שלו, ועם העובדה שהוא נאלץ לעבור כל כך הרבה מבחינה רפואית. 

עד כה הוא עבר עד כה כמה וכמה ניתוחים, רובם בארה"ב לשם טס כבר שבע פעמים לצורך ביצוע ניתוחים. השתילו לו לסת במקום החלק החסר, וכן השתילו לו אוזן. ההשתלות הללו מתבצעות בשלבים, ובין שלב למשנהו עוברים חודשים ולפעמים יותר. בכל פעם הוא חוזר הביתה להחלמה בת מספר חודשים ואז טס שוב לארה"ב לביצוע טיפול נוסף. 

להגשים את החלום של עמנואל הקליקו כאן>>>

באדיבות המצלםאצל הגר"ח קנייבסקיצילום: באדיבות המצלם


בשבוע שעבר הוא טס בפעם השמינית לארה"ב, ומחר הוא צפוי לעבור את הניתוח המשמעותי. קופת החולים לא ממנת את הניתוחים. באין ברירה, נאלצת המשפחה לממן בכוחות עצמה את הניתוחים היקרים. 

במשפחת אקדמאי שמונה ילדים. עמנואל הוא השישי מביניהם. הבת הראשונה כבר התחתנה בשעה טובה, ויחד עם אחיה הצעירים משתדלת גם היא לסייע לעמנואל להתמודד עם הקשיים הלא פשוטים שהוא חווה. 

אביו של עמנואל, הנו סופר סתם ירא שמים, שכעת כותב ספר תורה לזכרם של החיילים שנפלו בקרבות במלחמת חרבות ברזל. הוא מבטיח לזכות את כל התורמים לטובת הניתוח של בנו, גם בזכות בספר התורה שהוא כותב, להנצחתם של החיילים הקדושים שנפלו בקרבות. 

בואו נעזור להם, בואו נסייע לעמנואל לעבור את הניתוח הנחוץ כל כך, כדי שהאוזן שלו תסודר ותיראה טוב יותר, וכדי שהלסת שלו תתוקן ופניו ייראו כמו כל ילד רגיל. הרופאים מבטיחים שבעזרת ה', אחרי שישלים את כל התהליך, שעדיין בעיצומו, עמנואל ייראה כאחד האדם ולא ישאר זכר לנכות שלו. אנחנו חייבים לעזור לו להגיע אל היעד הזה, כדי שיוכל לחיות את כל חייו הבוגרים כאחד האדם. 

עזרו לעמנואל להגשים חלום ולהיראות כמו כולם!
לתרומה הקליקו כאן>>>

 

קופת העיר השתלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד