י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
תוצאה חסרת תקדים

ברקע הריבית הגבוהה: כך חברת "מימונדלן" השיגה מימון עתק לאיש העסקים החרדי

איש עסקים חרדי המתפרנס מנכסים מניבים התעניין בכניסה לעסקה נוספת, אלא שהריבית הגבוהה מנעה ממנו לגשת לעסקה החדשה ואף הקשתה עליו להרוויח מהנכסים המניבים שבידיו • חברת "מימונדלן" נכנסה לעובי הקורה ובתוך זמן קצר השיגה עבורו מימון עתק עם פריסה נוחה וריבית נמוכה • כך זה קרה

ברקע הריבית הגבוהה: כך חברת "מימונדלן" השיגה מימון עתק לאיש העסקים החרדי
מרכז עסקים צילום: מימונדלן

ברקע הריביות הגבוהות מתברר כי אנשי עסקים רבים המתפרנסים באופן קבוע מכנסים מניבים נקלעים בימים אלה לקשיים שונים. הסיבה העיקרית: הריבית הגבוהה מונעת מהם לשלם את השכירות החודשית ולהרוויח את הרווח הקבוע אחרי הוצאות השכירות.

למעשה, נכנס מניב הוא נכס שנרכש לצורך השכרה, לדוגמא כמו חנויות מסחר, משרדים, מרכזי קניות, קניונים, קופות חולים ועוד. בעבר, קודם לעליית הריביות, הנכסים המניבים היו מכסים את עצמם ע"י דמי השכירות הקבועים והרווח הנותר היה נכנס היישר לכיס הבעלים.

אלא שבתקופה האחרונה בעקבות עליית הריביות, אנשי עסקים רבים המחזיקים בנכסים מניבים מתקשים לשלם את ההוצאות החודשיות כמו גם מתקשים להרוויח מעבר לזה. רק במהלך השנתיים האחרונות הריבית עלתה בחמישה אחוזים, מה שמעיב ומקשה על אנשי העסקים.

כך לדוגמא, איש עסקים חרדי שהחזיק בקניון בעיר מרכזית נקלע לקשיים בתקופה האחרונה כאשר דמי השכירות לא כיסו את הוצאות המימון שלקח עם רכישת המקום, הדבר העיב עליו שבעתיים כאשר הוא רצה לרכוש נכס מניב נוסף שהיה אמור להיות עסקה של פעם בחיים.

לאחר שניסה בדרכים לא דרכים הוא ניגש לחברת "מימונדלן" אשר להם וותק והיכרות עמוקה עם עולם הבנקאות ויודעים גם במצבים מאתגרים להוציא את המיטב למען הלקוחות.

לאחר פגישה שערך איש העסקים עם ראשי החברה מתתיהו ווגשל ואלי רבינוביץ הם הצליחו להשיג עבורו תנאים אטרקטיביים לעסקה החדשה לצד פריסת הלוואת הקיימות, מה שהעניק לאותו איש עסקים את היכולת להיכנס לעסקה החדשה

מעבר לכך, חברת "מימונדלן" הצליחה להוריד באופן משמעותי את הריביות על הנכסים המניבים הקיימים של אותו איש עסקים מה שגרם לו בחסדי שמים להמשיך ולהרוויח כסף מאותו נכס למרות הריביות הגבוהות בענף.

איש העסקים החרדי סיפר כי הוא היה מופתע לחלוטין מהמקצועיות והאמינות של חברת "מימונדלן", "התקשתי מאוד בהחזרי התשלומים הגבוהים ולא חלמתי שאצליח להיכנס לעסקה נוספת. בסיעתא דשמיא מצאתי את האנשים הנכונים שעשו עבודה מדהימה והביאו תוצאה חסרת תקדים".

ריבית מימונדלן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד