י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
"תקופה אפילה"

השר: "אירועי ה-7 באוקטובר החזירו אותנו לימי השואה האיומים"

השר בן צור בפוסט ליום השואה: "כשמונים שנה עברו משואת העם היהודי ולא השתנה כלום. השנאה אותה שנאה, האנטישמיות אותה אנטישמיות". לדבריו, "אירועי ה-7 באוקטובר החזירו אותנו לימי השואה האיומים"

השר: "אירועי ה-7 באוקטובר החזירו אותנו לימי השואה האיומים"
שר העבודה יואב בן צור צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר העבודה יואב בן צור בפוסט בפייסבוק לציון יום הזיכרון לשואה והגבורה: ״יוֹם עֶבְרָה הַיּוֹם הַהוּא יוֹם צָרָה וּמְצוּקָה יוֹם שֹׁאָה וּמְשׁוֹאָה יוֹם חֹשֶׁךְ וַאֲפֵלָה יוֹם עָנָן וַעֲרָפֶל.״ (צפניה פרק א' פסוק ט"ו)

השר כתב: ״הערב כ״ז בניסן תשפ״ד יציין העם היהודי את יום הזיכרון לשואה והגבורה.

השואה האיומה, הייתה התקופה האפילה והשחורה ביותר בהיסטוריה בה נרצחו, עונו ונכחדו תחת מכונת ההשמדה הנאצית למעלה משישה מיליון מבני עמנו. אוצרות אדם ורוח אדירים היו ואינם, תרבות עשירה של חיים שאין לה תחליף נכחדה".

לדבריו, "כשמונים שנה עברו משואת העם היהודי ולא השתנה כלום. השנאה אותה שנאה, האנטישמיות אותה אנטישמיות, הרצח והנקם של אויבנו שטופי השנאה לא פסק לרגע הוא רק גבר והתעצם במשך השנים. 

אירועי השואה הובילו את האומה היהודית לזקוף קומה להרים את עצמם מאפר ההשמדה ולהקים בשארית כוחם מדינה כאן בנחלת אבותינו.

הקמתה של מדינת ישראל בחסדי הא-ל לאחר אלפי שנות גלות ביטאה בעוז ובעוצמה - הנאצים הארורים רצחו כשישה מיליון מבני עמנו, אבל הם לא הצליחו לנצח את הרוח וכוח האמונה הפועם בליבו של העם היהודי".

עוד כתב: הקמנו מדינה מתוך אמונה ״לעולם לא עוד״, לעולם לא נעמוד חסרי ישע מול אויבנו ללא יכולת להגן על עצמנו. 76 שנה עברו מתקומתה של ישראל ואירועי השבעה באוקטובר החזירו אותנו בגלגל הזמן לימי השואה האיומים.

ילדים זכים וטהורים מול מרצחים, אבות ואימהות מול קנה הנשק ולהב הסכין.

אבל גם ברגעים הקשים שעמדו בודדים וחשופים וזעקו את זעקת הקדושים שמע ישראל, ידעו הם כי טובי בנינו ובנותינו חיילי צהל יצאו למשימת חייהם להסתער ולהגן על אזרחי ישראל בגופם, משימה קדושה שהצילה אזרחים רבים אבל לצערנו ולמגינת ליבנו 608 חיילים וחיילות זכים וטהורים הי"ד חירפו את נפשם ונפלו בקרבות העזים.

ידעו גם הם ברגעים האחרונים שמדינת ישראל תבוא חשבון עם מרצחיהם הארורים וננקום את נקמת דמם.

גם בעת הזו שבנינו ובנותינו נמקים בשבי החמאס, שומעים הם את רעמי התותחים של צה"ל ולא ננוח ולא נשקוט עד שנחזיר אותם הביתה.

אזרחי ישראל, על מדינת היהודים להבטיח כי תגן על עמה ומולדתה בכל עת. אירועי ההיסטוריה מלמדים אותנו בדם וביגון - כוח האומה הוא באחדותה, באמונתה ובתעוזת ליבה.

אויבנו יודעים לא רק הכוח הצבאי הוא השומר על העם היהודי אלא אחדותו, חוסנו, והשמירה האלוקית. עלינו כאומה להבטיח להיות חזקים, איתנים, נחושים ומלוכדים רק ככה נגבר על אויבנו".

לדבריו, "המכנה המשותף בין הנאצים הארורים, הנוח'בות מחמאס, אייתוללות מאיראן ומחבלי רדואן מחיזבאללה היא משותפת - אג'נדה רצחנית אכזרית בעלת השקפת נאציזם להשמדת העם היהודי ופגיעה במדינת ישראל. השקפת עולם אכזרית ובלתי נתפסת המקדשת את המוות ההרס והחורבן על פני קדושת החיים.

גם ביום השואה לגבורה תשפ״ד נזכור ולא נשכח לעולם את חלק ממנהיגי העולם הנאור והמתקדם אשר לא נקפו אצבע בכדי לעצור את פשעי הזוועה המזעזעים שנעשו לאומה היהודית מאז ועד עצם היום הזה. 

עת תישמע הצפירה המפלחת את ליבנו נעמוד בתפילה לפני ריבון העולמים לעילוי נשמת הקדושים. ״וְגַם נֵצַח יִשְׂרָאֵל לֹא יְשַׁקֵּר וְלֹא יִנָּחֵם כִּי לֹא אָדָם הוּא לְהִנָּחֵם״, כך השר בן צור.

יואב בן צור יום השואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד