י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
ימסרו הצהרה

מחריפות את המאבק: המשפחות השכולות פותחות בשביתת רעב

מחריפות את המאבק: במוצאי יום השואה - המשפחות השכולות פותחות בשביתת רעב. המשפחות ימסרו הצהרה לתקשורת, שם יציגו את רשימת השובתים. מיד לאחר מכן, הודיעו בפורום הגבורה כי יחריפו את המאבק וקראו לציבור להגיע לירושלים

מחריפות את המאבק: המשפחות השכולות פותחות בשביתת רעב
המשפחות במאהל המחאה צילום: פורום הגבורה

המשפחות השכולות מפורום הגבורה מחריפות את המאבק, נציגי המשפחות יפתחו הערב (שני) מיד בסיום מוצאי יום השואה בשביתת רעב עד לכניסה לרפיח והחזרת צה"ל ללחימה מלאה בארגון החמאס.

המשפחות פירסמו את ההודעה הבאה  "השנה יום השואה, רלוונטי מתמיד, השנה אנו חשים ורואים שהאמירה "לעולם לא עוד" היא מוחשית וגם מוטלת על כתפינו. לצערנו הפסקת הלחימה טרם ירדה מסדר היום של הממשלה, וגם היום רה"מ התבטא שיתכן ותיהיה עצירה של הלחימה ("הפוגה זמנית"). בנוסף, לצערנו האירוע הקשה שהיה אתמול מוכיח שהדשוש ועצירת הלחימה עולה לנו בדם יקר. לאור כך, בצאת יום השואה, נחריף את המאבק באופן דרמטי".

יהושע שני מהנהלת פורום הגבורה מסר "בהקמת מדינת ישראל התחייבנו "לעולם לא עוד", את ההצהרה הזאת אנחנו מהדדים לרה"מ ולקבינט המלחמה - לא עוד שבעה באוקטובר. רק כניסה לרפיח, מיטוט החמאס ושליטה ביטחונית על כל רצועת עזה תשיב את החטופים ותחזיר את הביטחון לארצנו, ותבטיח כי לעולם לא עוד. האירוע הקשה היום מחזק את הצורך בכניסה לרפיח, ומוכיח שהדשדוש גובהה מחיר דמים קשה. אנו נאלצים להחריף את צעדינו - למען עתיד האומה".

הערב בצאת יום השואה המשפחות ימסרו הצהרה לתקשורת, שם יציגו את רשימת השובתים. מיד לאחר מכן, הודיעו בפורום הגבורה כי יחריפו את המאבק וקראו לציבור להגיע לירושלים.

פורום הגבורה רפיח משפחות שכולות מלחמת חרבות ברזל שביתת רעב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד