י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
"לא לתדרוכים פוליטיים"

הארגון מגנה את ההודעות בשבת: "שמירת השבת במדינת ישראל היא אבן יסוד"

הרב אביעד גדות מנכ"ל ארגון חותם תוקף את פרסום ההודעות במהלך השבת בנוגע להמשך הלחימה ברפיח ולעסקת החטופים המתרקמת. "פרסום הודעות בשבת נועד אך ורק לצרכים מבצעיים, ולא לתדרוכים פוליטיים"

הארגון מגנה את ההודעות בשבת: "שמירת השבת במדינת ישראל היא אבן יסוד"
השר בני גנץ בהצהרה צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

הרב אביעד גדות, מנכ"ל ארגון חותם, מוחה בתוקף על פרסומי הודעות במהלך השבת על ידי פוליטיקאים נבחרי ציבור שונים.

במהלך השבת האחרונה פרסם גורם מדיני בכיר הודעה בנוגע להתקדמות הלחימה ברפיח ולעסקת השבויים המתרקמת, ובתגובה הוציא גם השר בני גנץ הודעה לתקשורת בעיצומו של היום הקדוש. 

בארגון חותם אמרו "שמירת השבת במדינת ישראל היא אבן יסוד בצביונה היהודי של המדינה וברוח היהודית שלה, המאפשרת את החוסן והעוצמה של המדינה – בימי חירום כבשיגרה. פרסום הודעות בשבת, גם על פי החוק והנהלים, צריך לצאת אך ורק לצרכים מבצעיים ולא עבור תדרוכים פוליטיים כאלה ואחרים".

כאמור, במהלך השבת דווח בתקשורת הערבית כי החמאס מסכים לעסקה שהוצעה לו בתיווך מצרים. לאחר מכן, בעיצומה של השבת, פרסם גורם מדיני הבהרה כי "צה"ל יכנס לרפיח, אם תהיה הפוגה ואם לא". השר בני גנץ הוציא גם הוא הודעה במהלך השבת, בה תקף את הודעתו של אותו גורם מדיני.

חבר הכנסת משה גפני (יהדות התורה) גינה את הודעתו של השר בני גנץ בעיצומה של השבת, אולם התעלם מהודעתו הראשונה של אותו גורם מדיני.

העיתונאי בועז גולן הגיב ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר) "גפני גינה את גנץ שפרסם הודעה בשבת, אבל את נתניהו שפרסם בשבת לא גינה וגם לא את ישראל כ"ץ, שעשה זאת יותר מפעם אחת. כלל ההודעות לא היו הודעות חירום ולא הודעות שיש להוציא בשבת". כאמור, בארגון חותם תקפו את פרסום ההודעות בשבת שלא לצורך מבצעי ללא הבדל.

ארגון חותם שבת בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד