י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
תקלת בטיחות סדרתית

אלפי מכוניות קיה מזומנות למוסך - זו הסיבה

יבואנית קיה מזמנת למוסכי היבואנית 2010 מכוניות קיה סלטוס לתיקון. לפי היבואנית, הבעיה טמונה במערכת בקרת לחץ השמן בתיבת ההילוכים

אלפי מכוניות קיה מזומנות למוסך - זו הסיבה
קיה סלטוס נקראת למוסכים בשל חשש מתקלה במשאבת שמן צילום: קיה

טלקאר, יבואנית קיה מזמנת למוסכי היבואנית 2010 מכוניות קיה סלטוס לתיקון, כך מודיעה היבואנית. לפי ההודעה מדובר בריקול (כלומר קריאה לתיקון) אשר תקף לסלטוס אשר יוצרו בשנים 2022 ו 2023.

לפי הודעת היבואנית: "הרינו להודיע לכל הלקוחות בעלי רכב מתוצר קיה דגם סלטוס שנת יצור 2022-2023 כי יצרנית הרכב קיה מוטורס הודיעה על קיומה של תקלת בטיחות סדרתית (RECALL) לחלק מהמכוניות מדגם זה, שנובע מליקוי שהתגלה ביחידת בקרת משאבת שמן חשמלית שעלולה לפגוע בתפקוד הרכב".

לפי היבואנית, הבעיה טמונה במערכת בקרת לחץ השמן בתיבת ההילוכים, כלומר עלולה להיווצר ברכב בעיה שבמקרה קיצוני לא תאפשר לתיבת ההילוכים האוטומטית להחליף הילוך כראוי. בעיה בהעברת ההילוכים, מלבד היותה תקלה מעצבנת שפוגעת בנהיגה, עלולה גם לגרום לצריכת דלק מוגברת, שלא לדבר גם על בלאי של תיבת ההילוכים.

כמו בכל ריקול, גם בריקול של קיה סלטוס ניתן לבצע את התיקון ברשת המוסכים המורשים של קיה וחשוב לדעת שבעל רכב שזומן לריקול ולא ביצע אותו תוך חצי שנה אינו יכול להעביר בעלות על הרכב ואינו יכול לעבור איתו את הטסט.

 

 

ריקול קיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד