י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
ישועות פלאיות

בשליחות מרן שר התורה זצוק"ל: כך תקבלו את הקמיע הנדיר של ר' ישעי'לה

הקמיע המופלא שהיה הרה"ק מקרעסטיר מחלק, חודש על ידי מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל, שבחר בכוח הצדקה של 'ועד הרבנים', המאכילים, בדיוק כמו ר' ישעי'לה רבבות עניים דבר יום ביומו, כדי להעביר את הישועות הפלאיות לאלו הזקוקים לכך • אל תפספסו את ההזדמנות

בשליחות מרן שר התורה זצוק"ל: כך תקבלו את הקמיע הנדיר של ר' ישעי'לה
מרן הגר"ח זצ"ל צילום: ועד הרבנים

כוחו של הצדיק, הרה"ק רבי ישעי'לה מקרעסטיר זצוק"ל, הולך ומתפרסם בשנים האחרונות – ולנו יש כעת הזדמנות נדירה לזכות לקבל את הקמיע הנדיר שהיה ר' ישעי'לה מחלק לאלו הזקוקים לישועה – קמיע שנכתב לראשונה ברוח הקודש בצירופי שמות הקודש בידיו הקדושות של הרה"ק רבי הלל מקולמייא זכותו תגן עלינו שהיה מגדולי ובחירי תלמידי מרן החתם סופר זי"ע.

הקמיע, שנכתב דווקא בכתב אשורית, על גבי קלף, בידי סופר ירא שמיים מרבים, חודש בשנים האחרונות על ידי מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל, שראה כי גדול הצורך לזכות מיוחדת שתגן על הדור, בשנים הקשות שאנו חווים.

מרן שר התורה זצוק"ל, בחר להפיץ את הקמיע הקדוש על ידי 'ועד הרבנים', שכן כוח הצדקה והאכלת רבבות עניים דבר יום ביומו כדרכו של ר' ישעי'לה, זה הכוח הנדרש על מנת זכות לישועה הנדרשת.

רוצים גם אתם את הקמיע הנדיר? לחצו כאן

ועד הרבניםהקמיעצילום: ועד הרבנים

רבבות חסידים לצד פשוטי עם היו נוהרים אל הרה"ק רבי ישעיה מקרעסטיר זי"ע, וביתו היה פתוח כביתו של אברהם אבינו ע"ה. כאשר נכנס אדם אל הבית היו נותנים לו שלום וכיכר לחם. ידוע גם כי עבודת קודש מיוחדת הייתה לו בסעודות שהיה עושה למאות איש בכל פעם.

אחד הסיפורים הידועים עליו בעניין זה אירע בראש השנה. בעת ההפסקה שלפני התקיעות נכנס רבי ישעיה לביתו ואחד החסידים ששהה בקרעסטיר באותו ראש השנה, החליט לעקוב אחר מעשיו של הרבי בעת כזו. חשב בליבו כי לבטח ילך הרבי למקווה, יעסוק בזוהר הקדוש או ברמב"ם הלכות תשובה. והנה להפתעתו לא היה גבול. הרבי נכנס לחדר האוכל הגדול שהיה בביתו, נטל סכין ארוך והחל חותך את העוגות, מוזג משקאות לכוסות, ועוסק בגופו בעריכת השולחנות, כדי שיהא הכל מוכן להמוני המתפללים שבאים לערוך קידוש לאחר תפילת שחרית, לפני התקיעות.

משראה אותו ר' ישעי'לה שהוא עומד ותוהה על מעשיו, הפטיר לעומתו בשנינות: "כל הצדיקים עוסקים כעת ברזין דרזין, ואני עוסק ב'לשובע ולא לרזון'...

לא פלא מדוע דוקא ועד הרבנים שזכה לחלק למעלה מ-120 מיליון שקלים בשנה האחרונה לעניי ארץ הקודש, הוא זה שנבחר ע"י מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי זצוק"ל להיות זה שיפיץ את הקמיעות המיוחדות של ר' ישעי'לה, משום שהם ממשיכי דרכו ומורשתו של ר' ישעי'לה בדורנו.

השתתפו עכשיו בדרכו של ר' ישעי'לה, ותקבלו את הקמיע הקדוש >>>

אינספור סיפורי ניסים עברו מפה לאוזן בחרדת קודש אודות קמיע קדוש זה. יהודים שסבלו משכניהם הגויים, הורים שחיכו לזרע של קיימא, רווקים מבוגרים, חולים חשוכי מרפא – קיבלו מרבי ישעיהל'ה את הקמיע הקדוש, וראו ישועות על-טבעיות.

בתקופה קשה זו, כאשר מבחוץ תשכל חרב ומחדרים אימה, איש אינו יודע מה יילד יום – זה הזמן לדאוג לעצמנו, ולהצטייד בקמיע הקדוש.

בימים אלו, כאשר היוקר מאמיר והגזירות הכלכליות הקשות מצטברות, זה הזמן להבטיח את הפרנסה שלנו בזכות הקמיע הקדוש.

לקבלת הקמיע הקדוש להגנה, לשמירה ולסגולה בפרנסה >>>

קמיע הישועות הינו העתק מדויק מקמיע הישועות שכתב בעצמו הרה"ק רבי ישעיה מקרעסטיר זי"ע לפני כמאה שנה לפעול ישועות ליהודים שהיו זקוקים לישועות.

"קמיע הישועות" נכתב על קלף מקורי בידי סופר סת"ם ת"ח וירא שמים.

קמיע הישועות התברך מתחת ידיו הקדושות של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצוק"ל, לתוספת שמירה וברכה.

קמיע הישועות שתקבלו יהיה בגודל כיס ומוטמן בתוך שני כיסויים, האחד כיסוי ניילון והאחד כיסוי פלסטיק אטום מהודר ומפואר. כדי שיהיה ניתן לשאת אותו לכל מקום ללא חשש.

מצדו השני של "קמיע הישועות" מודפס העתק תמונתו המסוגלת וחתימת יד קדשו המקורית של רבי ישעיה זצוק"ל שאף הוא מסוגל לשמירה ולברכה.

לקבלת קמיע הישועות – תרמו עכשיו להאכלת העניים >>>

 

 

ועד הרבנים ר' ישעיה בן ר' משה הגר"ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד