י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
אנטישמיות בבחירות

דרישה ממנהיג האופוזיציה בבריטניה: "לנתק קשרים עם ישראל ולהכיר במדינה פלסטינית"

קבוצת לובינג מוסלמית פרו פלסטינית פרסמה רשימה של 18 דרישות למנהיג האופוזיציה הבריטית קיר סטארמר, שהוא חייב למלא כדי שישקלו לתמוך בו בבחירות הבאות

דרישה ממנהיג האופוזיציה בבריטניה: "לנתק קשרים עם ישראל ולהכיר במדינה פלסטינית"
מוטי עלי, מוסלמי אנטישמי שנבחר לחבר מועצה בלידס נואם נגד ישראל צילום: צילום מסך

קבוצת לובינג מוסלמית פרו-פלסטינית פרסמה רשימה של 18 דרישות למנהיג האופוזיציה קיר סטארמר, שהוא חייב למלא כדי שישקלו לתמוך בו בבחירות הבאות.

המוסלמים האנטישמים שונאי ישראל קראו למנהיג הלייבור להבטיח לנתק את הקשרים הצבאיים עם ישראל, לאפשר לתלמידים מוסלמים להתפלל בבתי הספר ולמנוע מחברות ביטוח לדרוש יותר כסף מאנשים עם השם "מוחמד" אם יהפוך לראש ממשלה.

בין שאר הדרישות כוללות קריאות לביטול חוק המפליל מנהיגים רוחניים ודתיים מלהורות לאנשי קהילתם כיצד להצביע בבחירות, ולכפות על שבעה אחוזים מחברות הפנסיה במגזר הציבורי להשקיע ב'קרנות אתיות ואיסלמיות'.

עשרות פעילים פרו-פלסטיניים נבחרו לחברי מועצה ברחבי בריטניה לאחר שהשתמשו במלחמה בעזה לחלק ממסע הבחירות שלהם, כאשר חלקם עונדים סיכות בצבעי הדגל הפלסטיני בעוד אחרים הקדישו את ניצחונותיהם לתושבי עזה.

הם דורשים התנצלות ממנהיג הלייבור על תמיכה בישראל, הם דורשים הכרה במדינה פלסטינית וניתוק כל הקשרים הצבאיים עם ישראל. הם קראו לאסור כניסה לבריטניה על פוליטיקאים ישראלים שתומכים במלחמה בעזה ויישום סנקציות על חברות ומתנחלים הפועלים ב'שטחים כבושים'.

המועמד לפרלמנט ניק טימותי, הגיב בחריפות: "כמובן שזה מבהיל אנשים שפוליטיקאים צועקים 'אללה אכבר' על נושאי חוץ בבחירות מקומיות בבריטניה, שבכלל נערכו כדי להחליט מי אוסף את הפחים. כמו תמיד, הליברלים מעדיפים להעלים עין, או אפילו להגן על זה".

מוטין עלי, מועמד מפלגת הירוקים בלידס, אמר שהוא "ירים את קולה של פלסטין - אללה אכבר" במהלך נאום הניצחון שלו, למרות שפלסטין לא הופיעה בדף הפרופיל של המפלגה שלו.

 

בריטניה מדינה פלסטינית מלחמת חרבות ברזל אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד