י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
מסע תחנונים

"הַרְגָּשָׁתִי שֶׁיִּהְיוּ שָׁם יְשׁוּעוֹת גְּדוֹלוֹת בִּפְרָאג"

מחר ניסים בפראג: הגה"צ רבי שמעון גלאי שליט"א יוצא לראשונה למסע תחנונים בפראג, לפעול ישועות למעלה מדרך הטבע

"הַרְגָּשָׁתִי שֶׁיִּהְיוּ שָׁם יְשׁוּעוֹת גְּדוֹלוֹת בִּפְרָאג"
ציון המהר"ל צילום: קופת העיר

לישועה קיוונו מחר הזה: התרגשות ותכונה עצומה לנצל את עת הרצון מחר, במסעו הנדיר המתקיים לראשונה, של הגה"צ רבי שמעון גלאי שליט"א למסע תחנונים עתיר דמעות ורגש בעיר היהדות וערש פוסקי ההלכה פראג, לקרוע שערי שמים ולהביא ישועה לכל בקשות התורמים, ולהזכיר בעצמו בפרטות ובדמע שם אחר שם עם בקשתו האישית.

מסע התחנונים המיוחד יוצא לפועל בסייעתא דשמיא מחר ערב ראש חודש אייר, ע"י הגה"צ רבי שמעון גלאי שליט"א, שנודע במיוחד בדביקותו המיוחדת, וכפי הנסיון במעמדות התפילה המיוחדים בהם העתירו בעבר בהשתתפות מאות אברכים תלמידי חכמים, זעקו הגר"ש גלאי שליט"א בתחינה השמימה את סדר התפילה, יותר מ-3 שעות להעתיר בדמעות שליש בפרטות על כל שם ובקשתו כאילו היה בני משפחותיהם הקרובים.

מסע התחנונים של הגה"צ רבי שמעון גלאי שליט"א לפראג מתקיים לאחר הערכות מקיפה, ולאור בקשות רבות מהציבור היהודי ברחבי העולם, כשלפי החלטת גדולי הדור שליט"א, מוקדש מסע התחנונים לפראג מלבד לכל בקשות התורמים כפי שיפורטו, במיוחד להביא ישועה למעלה מדרך הטבע בשלושה עניינים שנצרכים במיוחד בתקופתנו.

להעברת שמות לישועות גדולות בפראג הקליקו כאן>>>

על הציון של המהר"ל מפראג בבית העלמין העתיק בפראג, יעתיר מרן הגר"ש גלאי שליט"א ויזכיר כל שם מתורמי 'קופת העיר' בפרטות לישועה ניסית במיוחד בענייני רפואה ונשירה, כפי שהמהר"ל עשה ישועה ניסית להצלת בני פראג מכליון.

על ציון הנודע ביהודה בבית העלמין הקטן בפראג, יעתיר מרן הגר"ש גלאי שליט"א בערב ראש חודש ויזכיר כל שם מתורמי 'קופת העיר' בפרטות להצלחת בחורי החמד בזמן קיץ שיעלו ויתעלו בתורה ויראה.

על ציון ה'כלי יקר', יעתיר מרן הגר"ש גלאי שליט"א ויזכיר כל שם ושם מתורמי קופת העיר בפרטות לזווגים הגונים עוד בזאת השנה תשפ"ד.

לאחר התפלה יחתום מרן הגר"ש גלאי שליט"א בבבית הכנסת 'אלטנוי שול' מקום הנס, שם לפי המקובל יצר המהר"ל את הגולם מפראג, על שטר פראג; לישועה ניסית, לזווגים בזאת השנה, ולהצלחת הבחורים בזמן קיץ הבעל"ט.

בעת מסע התחנונים יקיים מרן הגר"ש גלאי שליט"א תפילות קורעות רקיעים שנשמע ונתבשר בבשורות הטובות, ויזכיר בעצמו שם אחר שם עם בקשתו האישית, כשבס"ד הוא יחתום בעצמו על 'שטר פראג' אותו יקבלו לביתם כל תורמי 'קופת העיר' שיעבירו את שמותיהם למסע הניסים לפראג.
מסע התחנונים יתקיים כאמור מחר, כאשר מעמד התפילה בפראג צפוי להידמות לתפילת נעילה ממש, בתפילה פרטית וממושכת על כל שם ושם לפי בקשתו ותחינתו האישית בפרוטרוט במעמד ארוך ומיוחד שצפוי לארוך שעות ארוכות.

ב"קופת העיר" נערכים לקראת הביקוש הצפוי למעמד המסוגל, כאשר נשלמות כל ההכנות הטכניות לוודא את העברת רבבות השמות שיועברו למעמד התפילה בצורה מאורגנת ומדוייקת. 

יודגש, כי רק השמות שיועברו דרך מוקדי "קופת העיר" יכללו בתפילה, ולא ניתן יהיה למסור שמות בשעת מעשה, עקב הלחץ הרב. בנוסף, רצוי להקדים ולהעביר את השמות למוקד "קופת העיר" בהקדם האפשרי, כדי להימנע מהלחץ של הרגע האחרון. 

להעברת שמות לישועות גדולות בפראג הקליקו כאן>>>

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד