י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

מנכ"ל אגד גלעד ריקלין: שיתוף הפעולה בין גורמי התחבורה הציבורית – מודל חיובי וחיוני לשדרוג שרות זמין לנוסע

מנכ"ל אגד ציין בסיפוק את שיתוף הפעולה ההדוק וההערכות המוקדמת של כל הגורמים המעורבים בהפעלת שרותי התחבורה הציבורית – חברות התחבורה, משרד התחבורה, תוכנית אב לתחבורה ומשטרת ישראל

מנכ"ל אגד גלעד ריקלין: שיתוף הפעולה בין גורמי התחבורה הציבורית – מודל חיובי וחיוני לשדרוג שרות זמין לנוסע
סיכום מערך הנסיעות בפסח צילום: ארכיון אגד

לקראת החג ובמהלך ימי חול המועד, מוצאי שבת וחג, הפעילה אגד מערך היסעים מתוגבר שנתן מענה לביקושים הרבים לתחבורה ציבורית. קווי השרות של אגד, במסלולים המשיקים לריכוזים חרדיים, תוגברו משמעותית במספר הנסיעות ובתדירויות. דגש ייחודי ניתן בהפעלת קווי השרות של אגד לרחבת הכותל ולמעמד המסורתי של ברכת הכוהנים.

מנהלי התנועה באגד ציינו, כי תיכנון מערך ההיסעים של אגד התבסס על הסקת מסקנות תפעוליות מחול המועד בשנה שעברה. ההיערכות המוקדמת נתנה אותותיה ולזכותה יש לזקוף את שדרוג השרות. בין החידושים שהונהגו השנה – הפעלת נקודות יציאה מהירה במוצאי שבת וחג, קביעת תחנת מוצא לקו 402 בקניון מלחה והצבת סדרנים בנקודות הקצה כדי לוודא שהאוטובוסים ייצאו ללא עיכובים בהתאם לתכנון. "נרשמו 100 אחוז ביצוע של התוכניות", ציינו באגד.

האוטובוסים של חברת הבת "דרך אגד", שהחלה לפעול ימים אחדים לפני ערב פסח, השתלבו אף הם, בהצלחה רבה, במערך ההיסעים בתקופת החג. בתקופה האמורה בוצעו בכל יום באמצעות "דרך אגד" בין 252 ל-452 נסיעות.  בימי רביעי וחמישי של חול המועד, ביצעה "דרך אגד"  כ-720 נסיעות בכל אחד משני הימים. אגד הוכיחה שוב, אומר מנכ"ל אגד גלעד ריקלין, את יכולותיה וניסיונה המוכח והוסיפה נדבך בדמות חברת הבת החדשה – "דרך אגד".

מנכ"ל אגד ציין בסיפוק את שיתוף הפעולה ההדוק וההערכות המוקדמת של כל הגורמים המעורבים בהפעלת שרותי התחבורה הציבורית – חברות התחבורה, משרד התחבורה, תוכנית אב לתחבורה ומשטרת ישראל. "אגד כחברת תחבורה מובילה הוכיחה את יכולותיה לתת שרות ראוי, זמין ויעיל למשתמשי התחבורה הציבורית. נתוני הביצוע של הפעלת מערך הנסיעות בחול המועד מצביעים על כך, שאגד יודעת להתמודד בהצלחה עם האתגרים הרבים במתן שרותי תחבורה ציבורית". מנכ"ל אגד שיבח את הנהגים ועובדי החברה שלא חסכו כל מאמץ כדי להעניק שרות יעיל וזמין.

אגד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד