י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

גדו"י לראשי לאומית שירותי בריאות: מחובת ההשתדלות לרכוש ביטוח סיעודי

כהוראת מרנן ורבנן גדו"י, ובכדי להבטיח את עתיד המשפחה מפני הלא נודע, לאומית שירותי בריאות ומנורה מציגים את הביטוח הסיעודי שיעניק לכם מעטפת מושלמת • הכי מהיר, הכי פשוט והכי משתלם • כך תעשו זאת בצורה הטובה ביותר

גדו"י לראשי לאומית שירותי בריאות: מחובת ההשתדלות לרכוש ביטוח סיעודי
לאומית צילום: לאומית

לאומית שירותי בריאות מעלה בימים אלה את המודעות לקיים ביטוח סיעודי וזאת מפאת מקרים קשים שארעו רק במהלך השנים האחרונות, בהם גם ילדים צעירים הפכו ברגע אחד לסיעודיים, מה שהקשה באופן דרמטי על המשפחה, הן מפאת העלויות הגבוהות והן מפאת הקושי הפיזי, דבר שהיה נמנע לו לילד היה ביטוח סיעודי.

המודעות לקיום ביטוח סיעודי עלתה לכותרות בזכות לאומית שירותי בריאות לאחר האסונות הקשים שפקדו את המגזר החרדי באסון הר מירון בל"ג בעומר ולאחר מכן באירועים קשים נוספים כאשר גם נערים צעירים וילדים הפכו למרבה הצער לסיעודים.

לאומיתחובת ביטוח סעודיצילום: לאומית

הנהלת לאומית שירותי בריאות שנכנסה בזמנו למרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א שמעה מהם על חשיבות הביטוח הסיעודי ואת הצורך שיש לעורר את המגזר לרכוש את הביטוח הזה בגדר חובת ההשתדלות מפני הלא נודע.

במכתב שפורסם ע"י גדו"י נכתב כי, "הנה ידענו בשנה החולפת סאת יגון ומכאובים במקרים שונים ומשונים אשר פקדו את עדת שלומי אמוני ישראל. שמענו מאת המומחים בחברת הביטוח "מנורה מבטחים" ו"לאומית שירותי בריאות" כי רבים אשר סוחבים עמם נזקי גוף ונפש מהאסונות הקשים היו רואים עזר רב אם היו חברים בביטוח הסיעודי ואין איש יודע מה ילד יום".

עוד כותבים מרנן ורבנן במכתבם ההיסטורי, "לאחר בחינת הדברים, דעתנו כי מי שיש בידו האפשרות שבהוצאה זו, מוטלת עליו חובת ההשתדלות להצטרף לביטוח הסיעודי בעודנו בבריאות תקינה ובגיל צעיר, על מנת למנוע מצב בו חלילה לא יוכלו להתקבל לפוליסת הביטוח, והיא מכלל חובת ההשתדלות של כל אחד כלפי עצמו וכלפי אנשי ביתו וטף התלויים בו, לבל ימצא עצמו בפני שוקת שבורה. בעתירה לשוכן מרומים שלא נזדקק לעולם ואך טוב וחסד ירדפונו וה' הטוב יחיש ויגאלנו בגאולת עולמים בב"א".

על המכתב הנדיר אודות חובות ההשתדלות ברכישת ביטוח סיעודי חתמו מרנן ורבנן, מרן ראש הישיבה הגרב"ד פוברסקי, מרן הגר"ש בעדני זצ"ל, מרן הגר"י זילברשטיין, מרן הגר"ד יוסף, הגר"י סילמן, הגר"ש גלאי, הגר"נ נוסבוים, הגר"ש גראס, הגר"ע פריד, הגר"מ בראנסדורפר, הגרי"מ שטרן, הגר"ב שרגא, הגרש"ד גרוס, הגרצ"ה ויזניצר, וכן רבני העיר בני ברק הגרחי"א לנדא, הגרש"צ רוזנבלט והגר"מ בן שמעון.

יצוין כי פוליסת הביטוח הסיעודי בלאומית שירותי בריאות הינו הכי מהיר, הכי פשוט והכי משתלם. בלאומית מציגים את המעלות הרבות כאשר באמצעות הפוליסה הלקוחות נמצאים במקום ראשון במהירות הטיפול בתביעות, מקום ראשון באישור תביעות וכן ביטוח חינם לילדים עד גיל 19, מה שהופך למעשה את רכישת הביטוח בלאומית להכי משתלמת.

בלאומית מציינים כי ניתן לקבל מידע נוסף וכן להצטרף לביטוח במוקד לאומית שירותי בריאות ומנורה מבטחים במספר: 5565*. "כהוראת גדו"י זאת ההשתדלות שאתם יכולים לעשות למען המשפחה שלכם ולמען העתיד שלכם", אמרו בלאומית שירותי בריאות.

ביטוח סיעודי לאומית שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד