י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
באופן רשלני

סטה מהנתיב וגרם לתאונה, הסבתא נהרגה

כתב אישום נגד תושב הדרום שנהג באופן רשלני וגרם לתאונה קטלנית

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: דוברות מד"א

פרקליטות המדינה הגישה לבית משפט השלום לתעבורה באשדוד כתב אישום נגד שי יוסף חדד (53) משקף, שנהג באופן רשלני וגרם לתאונת דרכים קטלנית.

מכתב האישום שהגיש עו"ד עידן איבגי מפרקליטות מחוז דרום עולה כי לפני כשנה, בצאת חג הפסח, נהג חדד בכביש לכיוון מושב שקף. עקב גשם שירד מוקדם יותר היה הכביש רטוב. בשלב מסוים של הנסיעה, החל חדד לסטות עם רכבו לנתיב הנגדי ולחזור לנתיב נסיעתו המקורי. באחת הפעמים בהן סטה עם רכבו פגע ברכבה של א.נ שהסיעה באותה העת את סבתה ובעלה.

כתוצאה מהתאונה הקשה נפגעו כלל המעורבים בתאונה, סבתא של הנהגת נחבלה חבלות קשות וכוחות מד''א שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותה. הנהגת נפגעה באורח קשה, נלכדה ברכבה עד שחולצה על ידי כוחות כיבוי והצלה והובהלה לבית החולים כשהיא מורדמת ומונשמת, וסובלת מחבלת ראש קשה ומשברים רבים בגופה. לאחר אשפוז ארוך הועברה לשיקום ב"מרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין''. בעלה של הנהגת הובהל לבית החולים, כשהוא סובל מחבלות בחזה ובבטן והועבר לניתוח. לאחר כשבועיים שוחרר מבית החולים.

כמו כן, כתוצאה מהתאונה נפגע חדד אף הוא אושפז, עבר ניתוח ושוחרר לביתו מספר ימים לאחר.

בבקשה לפסילת רישיון הנהיגה של חדד עד תום ההליכים, שהוגשה במקביל, ציין עו"ד איבגי: "המשיב נהג ברשלנות, בכך שזגזג מספר פעמים לנתיב הנגדי עד רגע התאונה בו חסם את נתיב נסיעתה של נהגת שהגיעה בנתיב נסיעתה הנגדי לכיוון נסיעתו של המשיב, ולמעשה לא אפשר לרכבה לנסוע בכביש בבטחה ובכך למעשה למנוע את התאונה".

לחדד יוחסו עבירות של גרימת מוות בנהיגה רשלנית ונהיגה ברשלנות וגרימת חבלה של ממש.

כתב אישום תאונה קטלנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד