י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
בישיבת עבודה

גולדקנופף לר"ע קריית גת: "נסייע בכל הכלים העומדים לרשותנו"

השר גולדקנופף לראש עיריית קריית גת: "משרד הבינוי והשיכון יסייע בכל הכלים העומדים לרשותו לטובת המשך תנופת הפיתוח האדירה של הבנייה בעיר". הדברים נאמרו בישיבת עבודה ראשונה

גולדקנופף לר"ע קריית גת: "נסייע בכל הכלים העומדים לרשותנו"
באדיבות המצלם צילום: פגישת העבודה במשרד השיכון

ראש עיריית קריית גת כפיר סוויסה, הגיע היום (שני) יחד עם הנהלת העירייה ויו''ר אגו''י בעיר הרב שמעון דייויס, לישיבת עבודה ראשונה עם שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף, שנערכה בהשתתפות מנכ''ל המשרד  יהודה מורגנשטרן, מנכ''ל רמ''י מר ינקי קוינט, מנכ''ל הרשות להתחדשות עירונית מר אלעזר במברגר, הרמ''ט מוטי בבצ'יק והדרגים המקצועיים במשרד הבינוי והשיכון, במטרה לעקוב אחר ההתפתחות של העיר ולשמוע על הצרכים הייחודיים שלה.

במהלך הדיון, הוצגה ההתפתחות והפריחה האדירה שחווה העיר בשנים האחרונות, הודות לתנופת הבניה הנרחבת שמתרחשת בעיר בהובלת משרד הבינוי והשיכון, בדמות אלפי יח''ד חדשות במערב העיר ובמזרח וצפון העיר ואת פוטנציאל הצמיחה האדיר הטמון בה.

בנוסף, הוצג בישיבה הפוטנציאל להתחדשות עירונית בשכונות הוותיקות בעיר, לצד הסכם מסגרת שצפוי להיחתם בתקופה הקרובה בין הרשות להתחדשות עירונית ועיריית קריית גת, שיביא להאצה אדירה של חידוש המבנים הוותיקים בעיר, הוספת יח''ד חדשות ולשינוי פני העיר.

"קריית גת היא אחת מעתודות הבנייה המרכזיות במדינת ישראל. משרד הבינוי והשיכון יסייע בכל הכלים העומדים לרשותו, לטובת המשך תנופת הפיתוח האדירה של הבנייה בעיר", ציין השר גולדקנופף במהלך הדיון. מנכ''לי משרד הבינוי והשיכון ורמ''י אמרו בישיבה לראש העיר כי ילוו באופן אישי את המשך ההתפתחות של העיר.

ראש העירייה הודה לשר גולדקנופף על התמיכה, הליווי והדאגה הבלתי פוסקת למען העיר וציין בפניו לשבח את העבודה המשותפת עם הרמ''ט הרב מוטי בבצ'יק והמסירות והמקצועיות של מנכ''ל המשרד יהודה מורגנשטרן, מנכ"ל רמ"י ינקי קוינט, צוותי משרד הבינוי והשיכון ורמ''י, לטובת העיר קריית גת. סוויסה סיכם בדיון עם שר הבינוי והשיכון על שורת יוזמות ושיתופי פעולה לטובת המשך שגשוגה של העיר.

יצחק גולדקנופף משרד השיכון כפיר סויסה קרית גת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד