י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
"כניעה לטרור"

בצל המחאות: אוניברסיטת קולומביה מבטלת את טקס הסיום המרכזי

הנהלת קולומביה הודיעה שתסתפק בטקסי סיום ברמת הפקולטה, ולא תקיים טקס מרכזי - זאת בעקבות המחאות הפרו פלסטיניות. סטודנט ישראלי: "זו כניעה לטרור. האוניברסיטה צריכה להתבייש"

בצל המחאות: אוניברסיטת קולומביה מבטלת את טקס הסיום המרכזי
שוטרים נכנסים לקמפוס בקולומביה צילום: צילום מסך

אוניברסיטת קולומביה הודיעה כי היא מבטלת את טקס הסיום המרכזי. הביטול נומק ב"חששות ביטחוניים" - וכל זאת כמובן ברקע המחאות הפרו פלסטיניות באוניברסיטה. 

לפי דיווח דניאל אדלסון ב"ווינט", בהודעת האוניברסיטה נמסר: "כל טקסי בית הספר המתוכננים לדשא הדרומי של קמפוס מורנינגסייד יועברו למקום אחר. בהתבסס על משוב מהתלמידים שלנו, החלטנו למקד את תשומת הלב ב'ימי כיתה' ובטקסי סיום ברמת הפקולטה, שבהם התלמידים זוכים לכבוד פרטני לצד חבריהם, ולוותר על הטקס הכלל-אוניברסיטאי שתוכנן ל-15 במאי".

 "התלמידים שלנו הדגישו שהחגיגות בקנה מידה קטן יותר, המבוססות על בית הספר, הן המשמעותיות ביותר עבורם ועבור משפחותיהם. הם להוטים לעלות על הבמה לתשואות ולגאווה משפחתית ולשמוע מהדוברים המוזמנים של בית הספר שלהם", נכתב בהודעת האוניברסיטה.

עומר לובטון-גרנות, שמסיים את התואר השני בבית הספר ליחסים בינלאומיים וממשל באוניברסיטה, אמר ל"ווינט": "זו כניעה לטרור. זה היה אמור להיות רגע מיוחד עבורנו, אמא שלי מגיעה לראשונה לארה"ב כדי לראות את הבן הראשון שלה מסיים תואר. ניאלץ למצוא דרכים אחרות לחגוג. אוניברסיטת קולומביה צריכה להתבייש".

אוניברסיטת קולומביה ארצות הברית מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד