כ' אייר התשפ"ד
28.05.2024
צמיגיהם נוקבו

למעלה מ-4 שעות: משאיות הסיוע לעזה חסומות

מספר לא מבוטל של עצורים הלילה במחאה בכביש 1, מפגינים שופכים שמן על הכביש ומנקבים צמיגים של חלק ממשאיות הסיוע. מכת"ז עושה את דרכו כרגע מירושלים לאזור החסימה

למעלה מ-4 שעות: משאיות הסיוע לעזה חסומות
חסימת משאיות סיוע צילום: תנועת צו 9

עשרות משאיות סיוע לרצועת עזה יצאו הלילה מירדן דרך מעבר אלנבי לכיוון רצועת עזה. בני משפחות שכולות ופעילים מתנועת צו 9 ארבו למשאיות במספר צמתים ברחבי הארץ וחסמו את תנועתן.

בשעה 23:00 הודיעה התנועה כי משאיות הסיוע לחמאס נחסמו לתנועה ע"י פעיליה בגבעה הצרפתית בירושלים, ומסרה: "אזרחי ישראל, זה הזמן לקום ולעשות מעשה למען החטופים ובשביל החיילים ולהצטרף לחסימה האספקה למחבלי הנוחב'ה. שום סיוע לא עובר עד שאחרון החטופים חוזר."

חסימת המשאיות בכביש 1 | צילום: תנועת צו 9

אחרי חסימה ממושכת בגבעה הצרפתית, במעלה אדומים ובצמתים נוספים, שיירת הסיוע לחמאס התפצלה ונחסמה בצומת מבשרת ציון ובמקביל בצומת מצפה יריחו. 

לאחר שכוחות הביטחון פינו את החוסמים, הם התרכזו בצומת לטרון בכביש 1, שם הם חוסמים את תנועת המשאיות. כוחות רבים מנסים לפנות את המוחים.

כתב ynet לירן תמרי מדווח על מספר לא מבוטל של עצורים הלילה במחאה בכביש 1, מפגינים שופכים שמן על הכביש ומנקבים צמיגים של חלק ממשאיות הסיוע. מכת"ז עושה את דרכו כרגע מירושלים לאזור החסימה.

המשאיות תקועות בצומת לטרון בכביש 1 // צילום: תנועת צו 9

בתנועה מסרו כי פעילי צו 9 בכל הארץ לא יתנו הלילה למשאיות לעבור עד שכל החטופים ישבו הביתה, והוסיפו: "לא ייאמן שמדינת ישראל ממשיכה להעביר סיוע לאויב בזמן ש132 חטופים עדיין בשבי, ואותו אויב הרג אתמול ארבעה חיילים באותו מעבר ממנו מגיע הסיוע. אנחנו נהיה שם כדי לעצור את העוול".

עוד כתבו בהודעת התנועה: "נמשיך לחסום לאורך הלילה את הסיוע שמגיע במתנה הישר לידיים של ארגון הטרור חמאס בזמן שהחטופים שלנו נאנקים בשבי. שום סיוע לא יעבור עד שאחרון החטופים יחזור".

תנועת צו 9 חסימת משאיות הסיוע לעזה לטרון כביש 1 מפגינים משפחות חטופים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד