י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
"שקט בר קיימא"

שחרור כל 7 ימים: ההצעה שחמאס אישר כוללת "שינויי ניסוח קלים"

ההצעה שחמאס אישר אתמול כוללת "שינויי ניסוח קלים מזה שישראל וארצות הברית הציגו לחמאס לאחרונה". גורמים אמריקאים אמרו לניו יורק טיימס כי השינויים בוצעו על ידי מתווכים ערבים בהתייעצות עם ראש ה-C.I.A

שחרור כל 7 ימים: ההצעה שחמאס אישר כוללת "שינויי ניסוח קלים"
כוחות צה"ל בעזה צילום: דובר צה"ל

בהצעה להפסקת אש שחמאס אישר אתמול כי הוא יכול לקבל, יש שינויי ניסוח קלים מזה שישראל וארצות הברית הציגו לאחרונה, כך על פי שני גורמים המכירים את ההצעה המתוקנת ושוחחו עם ה'ניו יורק טיימס'.

הגורמים אמרו כי השינויים בוצעו על ידי מתווכים ערבים בהתייעצות עם ויליאם ברנס, מנהל ה-CIA, וכי הגרסה החדשה מתייחסת ל"שקט בר קיימא", בנוסח שכל הצדדים אמרו קודם לכן שהם יכולים לקבל.

שני הגורמים אמרו כי תגובת חמאס הייתה רצינית, וכי כעת נותר לישראל להחליט אם להיכנס להסכם.

על פי ההצעה של חמאס, במהלך השלב הראשון של 42 יום ישחרר חמאס 33 חטופים ישראלים, בהם נשים כולל חיילות, צעירים שאינם חיילים, מבוגרים מעל גיל 50, כולל חולים ופצועים אזרחים. חמאס ישחרר 3 חטופים ביום השלישי להסכם, ואחר כך ישחרר שלושה חטופים אחרים כל 7 ימים, ולבסוף את כל היתר.

אם מספר החטופים הישראלים החיים לא יגיע ל-33, יושלם המספר עם גופות מאותה הקטגוריה של שלב זה. בשלב השני ישוחררו כל הגברים הישראלים שנותרו בחיים - אזרחים וחיילים. בשלב השלישי והאחרון יהיו חילופי גופות ושרידים.

 

 

חמאס מלחמת חרבות ברזל חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד