י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
הפרת זכויות יוצרים

למי קראת טסלה? כך עשתה היצרנית לחקיין

טסלה הגישה בבית דין בהודו תביעה בגין הפרת זכויות נגד החברה ההודית. החברה ההודית טענה בתגובה בבית המשפט כי היא בכלל לא עוסקת ביצור של מכוניות חשמליות

למי קראת טסלה? כך עשתה היצרנית לחקיין
בהודו נושאים את השם טסלה לשווא. טסלה תובעת צילום: טסלה

מה עושה יצרן רכב כאשר הוא מגלה שמישהו ניסה להשתמש בשמו? לפעמים שום דבר, אבל במקרה של טסלה, התשובה עלולה להסתיים בהמון כסף.

לפי פרסומים בהודו, יצרנית הרכב תבעה חברה הודית בגין הפרה של זכויות לאחר שהחברה ההודית שבכלל עוסקת בסוללות, החליטה לקרוא למוצרים שלה TESLA POWER, כלומר "כוח טסלה" וגם TESLA POWER USA, מה שבהחלט מוסיף עלבון למבוכה. מדוע? מכיוון שהחברה ההודית בכלל לא נמצאת בארצות הברית, זאת בזמן שטסלה, כלומר טסלה המקורית שבהחלט מייצרת מכוניות חשמליות וגם סוללות היא אכן חברה אמריקאית.

לפי הפרסומים בהודו, טסלה הגישה בבית דין בהודו תביעה בגין הפרת זכויות נגד החברה ההודית. החברה ההודית טענה בתגובה בבית המשפט כי היא בכלל לא עוסקת ביצור של מכוניות חשמליות וגם אין לה שום כוונה לשווק מכוניות חשמליות, אבל בטסלה, כלומר בטסלה המקורית, התעקשו שהם כבר יודעים על פעילות של החברה ההודית מאז 2022 וגם ביקשו ממנה לחדול משימוש בשמה של טסלה, אבל ללא הועיל.

בית המשפט שמשכנו בדלהי העניק לטסלה ההודית שלושה שבועות להגיש לבית המשפט תגובה כתובה שתסביר מדוע החברה יכולה להמשיך להשתמש בשם.

 

 

 

הודו טסלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד