י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
המשפחה נמלטה מהרכב

אימה בבני ברק: "אגיע אליך הביתה ואשחט לך את הילדים"

רוכב אופנוע תקף נהג וחבט באמצעות קסדה - "יש לי סכין, אני אדקור אותך", "אני אגיע אליך הביתה ואשחוט לך את הילדים"- שוטרי הסיור של תחנת בני ברק- רמת גן עצרו רוכב אופנוע בתקיפה ואיומים על רקע שימוש בדרך בבני ברק; בתום חקירה הוגש כתב אישום בעניינו • צפו

אימה בבני ברק: "אגיע אליך הביתה ואשחט לך את הילדים"
התקיפה בבני ברק צילום: דוברות המשטרה

במשטרת ישראל התקבל דיווח בתאריך 26/4/24 בשעה 18:30 בערב על אירוע אלימות ברחוב עזרא בבני ברק.

שוטרי הסיור של תחנת בני ברק- רמת גן הגיעו במהירות למקום והוברר כי נהג אופנוע תקף נהג רכב על רקע שימוש בדרך.

השוטרים עצרו את החשוד (רוכב האופנוע), בן 19, תושב בני ברק והוא הובא לחקירה בתחנה שבסיומה נכלא.

התקיפה ברחוב עזרא בבני ברק צילום: דוברות המשטרה

במסגרת החקירה שנוהלה ע"י חוקרי תחנת בני ברק - רמת גן, הקורבן שנהג ברכב העיר לנהג האופנוע כי נהג בפראות, ובתגובה, רוכב האופנוע איים עליו באומרו: "יש לי סכין, אני אדקור אותך" וחבט בידו במראה הימנית של הרכב.

בהמשך רוכב האופנוע התקדם, חסם את הרכב וגם נהג הרכב התקדם לאט ופגע באופנוע שנפל. בתגובה לכך, רוכב האופנוע הוריד את הקסדה מראשו ורץ לעבר הרכב, כאשר הנהג נמצא יחד עם בני משפחתו שחלקם קטינים. רוכב האופנוע חבט באמצעות הקסדה ופגע במסגרת חלון הרכב וכתוצאה מכך הקסדה נשברה. בתוך כך, החשוד המשיך באלימות, פתח את הרכב ובעט בנהג והכה אותו. 

החשוד לא הסתפק בכך, המשיך לבעוט ברכב ואמר לנהג הרכב "סע, סע מהמקום", ובהמשך, נעצר שוב ליד הרכב וחבט בפניו של הקורבן. כתוצאה ממעשיי החשוד, הקורבן נפגע בפניו ונגרם נזק לרכבו.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת.

עם סיומה של החקירה, יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א, הגישה כתב אישום נגד החשוד בעבירות תקיפה הגורמת חבלה של ממש, חבלה במזיד ברכב ואיומים וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים. "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה כל מקרה אלימות שמתרחש וחוקרת כל אירוע בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת למצות את הדין עם כל המעורבים ותפעל ביד קשה באירועי אלימות". נמסר מהמשטרה.

 

 

תקיפה אלימה בני ברק רוכב אופנוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד