י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
הברכה המיוחדת

הגר"ש מילר מבקש בדמעות: "אי אפשר להשאיר אותם ככה"

הגאון רבי שלמה מילר שליט"א מראשי ישיבת כנסת יצחק מודיעין עילית ומגיד מישרים נודע, מרים קול זעקה לנוכח מקרה מצוקה חמור אותו הוא מכיר מקרוב • "הם הגיעו למצב של פת לחם - בנפשנו הדבר: לא שייך להשאיר אותם לבד!" • וגם: הברכה המיוחדת שמברך הרב את מי שיתגייסו לסייע

הגר"ש מילר מבקש בדמעות: "אי אפשר להשאיר אותם ככה"
הרב מילר צילום: קופת העיר

לא בכל יום יוצא מגיד מישרים מפורסם וראש ישיבה בישראל, בקריאה נרגשת לציבור הרחב, כשדמעות של ממש חונקות את גרונו. 

אבל מקרה המצוקה החמור שעל הפרק, גרם למגיד המישרים הגאון רבי שלמה מילר שליט"א, לצאת מגדרו, ולבקש את עזרת הציבור בכל לשון של בקשה. 

לעזרה למשפחה הקליקו כאן>>>

הרב מילר ידוע בדרשותיו הלבביות היוצאות מעמקי הלב, ובעוצמת הרגשות המציפים אותו וכך גם את שומעיו בדרשותיו. הפעם הוא דווקא ניסה לעצור ברוחו כדי שלא לפרוץ בבכי, אל מול המקרה הקשה שאותו הוא מכיר מקרוב. 

"אחים יקרים באנו פה בפניה נרגשת אליכם", אומר הרב מילר בפנותו לציבור הרחב, "מדובר במשפחה מיוחדת בעל תלמיד חכם, ילדים נפלאים והאמא במצב לא פשוט. 

"הבית ממש במצב של התפרקות. הם הגיעו למצב של פת לחם! בנפשנו הדבר להציל את המשפחה הזאת. לא שייך להשאיר אותם לבד!

הרב מילר צילום: קופת העיר


"כולנו צריכים לתת את הלב והנשמה בתרומה הגונה, כדי שהכן המשפחה הזו תוכל לעמוד על הרגליים", זועק הרב מילר כשדמעות חונקות את גרונו, "אי אפשר להשאיר ככה בעל מתמודד עם אישה חולה במצב לא פשוט בכלל".

מדובר במקרה קשה של משפחה בריאה ומתפקדת שנקלעה ביום בהיר למשבר חמור, כשהתברר שאם המשפחה והמפרנסת העיקרית, סובלת ממחלה קשה ומיטלטלת בין חיים למוות ל"ע. 

מאותו רגע החלה המשפחה לשקוע בסחרחרה של כאב ויגון, דאגה עמוקה מרחפת בחלל הבית, מטה לחמם נשבר, אבי המשפחה שוהה רבות לצד מיטת חולייה של רעייתו, והילדים מרגישים שהם נטושים בלב לבו של ים סוער, ואין בידם אפילו כמה שקלים כדי לקנות את המצרכים הבסיסיים לחיי היום יום. המצב הכלכלי כמובן לא מאפשר להחזיק עוזרת, אין מי שיבשל ויכבס בצורה מסודרת, השכונות עוזרות בהתנדבות, אבל זה לא מספיק כדי לייצב את המשפחה ולהעניק לילדים קן משפחתי חמים שבו יוכלו לצמוח ולהתחזק בזמן שסכנה גדולה ונוראה מרחפת מעל ראשה של האם החולה ל"ע. 

הגאון רבי שלמה מילר שליט"א מבקש מכל הלב לסייע למשפחה היקרה, ומוסיף ברכה הגונה מעמקי לבבו למי שיתגייס לסייע למקרה המצוקה הקשה: "ללא ספק כל אחד שייתן תרומה הגונה לסייע למשפחה הזאת - הקדוש ברוך הוא לא נשאר חייב! הוא ישלם לכם מידה כנגד מידה שלא תדעו מצער, ושכל המשפחה יהיו בריאים ושלמים, ושתמיד יהיה לכם שפע ברכה והצלחה מתוך נחת ובריאות". 

לעזרה למשפחה הקליקו כאן>>>
 

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד