כ' אייר התשפ"ד
28.05.2024
אחיו של נחשון וקסמן:

"המשטרה זרקה אותו באמצע הלילה ליד הצומת בו חטפו את אחי"

חזי וקסמן, אחיו של נחשון וקסמן ז"ל שנחטף ונרצח על ידי מחבלים, יוצא נגד התנהלות המשטרה כלפי בנו שהשתתף במחאה של ארגון צו 9 נגד משאיות הסיוע לעזה

"המשטרה זרקה אותו באמצע הלילה ליד הצומת בו חטפו את אחי"
מעצרים אמש של אנשי צו 9 צילום: זאב וידבסקי

תנועת צו 9 חסמו במהלך הלילה משאיות סיוע שהיו מיועדות להיכנס לרצועת עזה. במהלך החסימות התקיימו עימותים בין המוחים לבין כוחות המשטרה שניסתה לפזר את החסימות בכביש.

חזי וקסמן, אחיו של נחשון וקסמן ז"ל שנחטף ונרצח על ידי מחבלים, תקף את התנהלות המשטרה כלפי בנו שהשתתף במחאה של ארגון צו 9 נגד הכנסת משאיות הסיוע לעזה.

בלשים מבצעים מעצר במחלף לטרון של פעיל צו 9 צילום: זאב וידבסקי

חזי סיפר כי לאחר שבנו נעצר, הוא שוחרר ו"נזרק" כלשונו באמצע הלילה סמוך לצומת בה נחטף דודו, נחשון וקסמן הי"ד.

"רוב משפחתי נספתה בשואה" כתב חזי בפוסט זועם ברשתות החברתיות, "המעטים ששרדו הצליחו לעלות לארץ ולהקים משפחה לתפארת, בזכותם אני קיים. אחי נחטף ונרצח על ידי המפלצות של החמאס. בני הראשון קרוא על שמו אורי נחשון. הלילה אורי נעצר כי ניסה לעצור את הסיוע לאויב הכי אכזר שקיים היום בעולם. אחרי כמה זמן זרקו אותו באמצע הלילה בכביש ליד הצומת בו חטפו את אחי. מזכיר לי שיר: "אוווו...איך שגלגל מסתובב לו.." מדינת ישראל 2024 !? בושה בושה בושה!"

חזי וקסמןהפוסט שנכתבצילום: חזי וקסמן

מהמשטרה נמסר כי "במהלך הלילה, עשרות מוחים החלו להפר את הסדר כשחסמו משאיות סיוע הומניטרי שנסעו לכיוון רצועת עזה בהתאם להחלטת ממשלת ישראל, באזור כביש מעלה אדומים ירושלים, צומת הגבעה הצרפתית ובאזור צומת לטרון. חלקם גרמו נזק למשאיות שנסעו על צירים אלו ולתכולתן.

בעקבות כך, פעלו בצירים אלו כוחות משטרה ומג"ב, להסרת החסימות ופתיחת הצירים, להדיפתם של מפרי הסדר ולהשבת הסדר הציבורי על כנו. במהלך הפרות סדר אלו, השוטרים עיכבו ועצרו 6 חשודים שעפ"י החשד חסמו את צירי התנועה, מנעו מהמשאיות להמשיך בדרכן וחלקם אף גרמו להן נזק".

וקסמן תנועת צו 9 עזה משאיות סיוע חסימה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד