י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
מזרח ירושלים

שבר את ידו של הרופא כי לא היה מרוצה מהטיפול

שבר את ידו של רופא שטיפל בו בשל חוסר שביעות רצונו מהטיפול ונעצר על ידי שוטרי מחוז ירושלים | בתום החקירה, היום הוגש נגדו כתב אישום על ידי התביעה המשטרתית

שבר את ידו של הרופא כי לא היה מרוצה מהטיפול
קליניקה. אילסוטרציה צילום: pexels

שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים פתחו לאחרונה בחקירה, בעקבות מקרה אלימות חמור כלפי רופא בסניף קופת חולים שבמזרח העיר ירושלים. 

הנאשם, תושב מזרח ירושלים בשנות ה- 40 לחייו, נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה בתחנת שלם. 

מחקירת המקרה עלה כי, הנאשם הגיע למרפאת קופת החולים לשם קבלת טיפול רפואי, שם תקף רופא בשל חוסר שביעות רצונו לטענתו, וגרם לשבר בידו של הרופא. 

מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת על ידי בית המשפט בירושלים. היום (שלישי) עם סיום החקירה וגיבוש תשתית ראייתית כנגד הנאשם, הוגש נגדו כתב אישום על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים. 

רפ"ק נדב רפופורט, קצין החקירות והמודיעין של תחנת שלם, אמר: "מיד כשהבנו את חומרת המקרה בין היתר בשל העובדה כי מדובר בתקיפה של רופא הפועל למען הצלת חיי מטופליו, נערכה חקירה יסודית. על אף החלטת בימ"ש שלום לשחררו במהלך ימי המעצר, ובשל מסוכנותו הרבה הנובעת גם מעברו, הגשנו ערר על ההחלטה. ערר זה התקבל והוחלט על ידי בימ"ש מחוזי להשאירו מאחורי סורג ובריח ולאפשר את המשך פעולות החקירה שהבשילה היום לכדי כתב אישום. נמשיך לפעול נגד כל מי שינהג באלימות ובריונות, יתקוף ויאיים על עובדי ציבור ובפרט צוותים רפואיים הפועלים להצלת חיים".

מזרח ירושלים רופא תקיפה אלימה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד