י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
קרקע פרטית בטאבו

בנימינה: ממושבה לעיר – הכירו את ההשקעה הכי מניבה בסביבה

המועצה המקומית בנימינה-גבעת עדה עומדת להפוך לעיר של ממש הודות לתנופת פיתוח אדירה, פארק עסקים חדש וצפי להכפיל את האוכלוסייה. זה הזמן להצטרף להשקעה של פעם בחיים – קרקע פרטית בטאבו, עם הון עצמי נמוך וליווי מקצועי לאורך כל הדרך

בנימינה: ממושבה לעיר – הכירו את ההשקעה הכי מניבה בסביבה
בנימינה צילום: ארזים קפיטל

תחום הדיור בישראל לא מפסיק לחדש ולרגש עם עלייה גוברת בביקושים, שמחייבת גם את המדינה והרשויות המקומיות להשתתף בחגיגה ולקדם הפשרת קרקעות נרחבת. בימים אלו ממתינה לכם הזדמנות ייחודית במרחק 45 דקות נסיעה מתל אביב: הכירו את מיזם פריים בנימינה – קרקע פרטית בטאבו, המהווה חלק מתכנית המתאר החדשנית של העיר המתהווה.

פריים בנימינה – משקיעים בעתיד>>

המושבה שעוברת מהפכה

בנימינה מוכרת לרובנו כמושבה פסטורלית נעימה, אך בשנים האחרונות היא נהנית ממגמת תנופה מהירה, הודות להקמת פארק עסקים חדשני וצפי להכפיל את תושביה, מ-16,000 ל-34,000. בשל הפעילות השוקקת, נערכה המדינה גם להפשרת קרקעות חקלאיות לבנייה. בימים אלו נפתחת להשקעה הזדמנות עסקית ייחודית, הכוללת השקעה בקרקע פרטית בטאבו שזכתה להיכלל בתכנית המתאר של האזור. מדובר בהשקעה בקרקע חקלאית בטרם שינוי הייעוד, ובהון עצמי נמוך במיוחד של החל מ-49,000 ₪ בלבד.

מאחורי העסקה עומדת חברת היזמות והשקעות הנדל"ן, "ארזים קפיטל", המתמחה בקידום מיזמי נדל"ן ברחבי הארץ, ובפיתוח קרקעות להשקעה בטאבו פרטי ובלב אזורי הביקוש. בשנים האחרונות שיווקה החברה למעלה מ-1400 עסקאות שונות בחדרה, פרדס חנה, תל אביב, הרצליה, הוד השרון, זיכרון יעקב ועוד. "מדובר בהשקעה באזור שעומד לשנות את פניו בשנים הקרובות", אומרים בחברה. לדבריהם, עם הקמת מרכז העסקים של בנימינה גבעת עדה, המתחם עומד למשוך אליו מגוון תעשיות עתירות ידע, ובעלי מקצוע שירצו להתגורר בסמוך. כתוצאה, צפויות להיבנות עשרות יחידות דיור חדשות, שייתנו מענה לאוכלוסייה הצומחת בעיר. "ארזים קפיטל" פועלת במודל הוליסטי הכולל ליווי צמוד של משרד עורכי דין, שמאים וכלכלנים, לצד יועצי מימון מומחים. גם הרוכשים בעסקה זו יזכו לליווי משפטי צמוד של משרד עורכי דין מוביל ויוצג להם דו"ח שמאי על פי תקן 22.

טיימינג זה הכל

פריים בנימינה נמצא באזור מרכזי ובנגישות גבוהה לעורקי התחבורה הראשיים ולתחנת הרכבת. במסגרת התכנית אף תבוצע הסטה של תוואי הרכבת הקיים מערבה, מה שיאפשר נגישות גבוהה יותר והקצאת אזור המסילה הישן לטובת מדרחוב עירוני שוקק. כיוון שהקרקע היא חלק מתוכנית המתאר של בנימינה גבעת עדה, הפעילות צפויה להבטיח תכנון מוקפד, לצד אינטגרציה מלאה עם התוכניות העירוניות.

כמו תמיד, לתזמון נכון יש יתרון משמעותי גם בתחום ההשקעות. הקרקע נמצאת לפני שלב שינוי הייעוד, ולכך יש מספר יתרונות לא מבוטלים בעת הרכישה. ראשית, עלות הקרקע נמוכה משמעותית בהשוואה לקרקע המיועדת לבנייה, הרוכש משלם מיסוי נמוך המגלם את רכיב הקרקע בלבד, וההון העצמי הנדרש נמוך באופן ניכר. זאת, לצד פוטנציאל השבחה גבוה במיוחד – הופך את העסקה לחסרת תקדים עבור משקיעים ומשפרי דיור גם יחד.

מה חשוב לדעת?

  • רישום מלא של הנכס בטאבו
  • ליווי משפטי צמוד של משרד עורכי דין מוביל
  • אפשרות מימון של עד 75% ממחיר הקרקע
  • הצגת דוח שמאי על פי תקן 22
  • פוטנציאל השבחה גבוה ותשואה מובטחת

פריים בנימינה – משקיעים בעתיד
 

בנימינה קרקע להשקעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד