י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

ייבוש תת רצפתי מקצועי - הפתרון היסודי והיחיד לנזקי רטיבות, עובש ובעיות מים חמורות

הריחות המסריחים וכתמי העובש הולכים ומתפשטים בבית שלכם? לא מצליחים למצוא ולטפל במקור הבעיה של הלחות והרטיבות שפוגעת בשלד הבניין ומזהמת את סביבת המגורים? סימן שיש לכם בעיה של רטיבות תת-רצפתית עמוקה במבנה, ובמקרה כזה ייבוש תת רצפתי מקצועי ויסודי הוא הפתרון היחיד שיציל אתכם מנזקים כבדים ובלתי הפיכים לנכס

ייבוש תת רצפתי מקצועי - הפתרון היסודי והיחיד לנזקי רטיבות, עובש ובעיות מים חמורות
ייבוש תת רצפתי צילום: FREEPIK

רטיבות תת-רצפתית היא תופעה מתמשכת ומסוכנת במיוחד שיכולה להיגרם למבנים ממגוון גורמים שונים. זה יכול להיות בשל נזילות מצינורות המים והביוב הרקובים והרבים שנמצאים מתחת לריצפות ודורשים גם איתור נזילות מים , בעיות באיטום ובידוד לקוי של האמבטיה, המטבח, מרפסות משותפות או גגות במבנה, וגם מרטיבות קפילרית שעולה מהקרקע עצמה דרך חלקי השלד והבטון של הבניין. המים והלחות הבלתי פוסקים הכלואים מתחת לרצפה מחלחלים עמוק לשורשי המבנה, וגורמים בהכרח להתפשטות של כתמי עובש רעילים ובקטריות מזיקות, דהיית קירות ותקרות, התנפחות והתבקעות של ריצפות הבניין, והתפוררות סופית של עמודי התווך והיסודות עצמם.

במצב כזה, לא רק שרכוש וציוד הולכים לאיבוד, אלא החיים של כלל דיירי המבנה עצמם נמצאים בסכנה יומיומית כתוצאה מחשיפה לגורמים מזהמים מזיקים לבריאות שעוברים דרך מערכות המיזוג והחשמל ונשאפים לריאות. לכן בכל מקרה שבו קיים חשד לקיום של רטיבות תת-רצפתית, אין להתמהמה ויש לפעול למציאת פתרון ייבוש תת רצפתי.

החברה המובילה לפתרונות ייבוש רטיבות תת רצפתיות מקצועיים בישראל היא PIPE TECH. בחברת PIPE TECH פועל צוות מהנדסים ומומחים בתחום המשתמשים בטכנולוגיות האיתור המתקדמות ביותר, כגון מצלמות תרמיות ומכשירים חיישניים למציאת מוקדי הנזילה הסמויים ביותר מתחת למבנה. באמצעות הציוד המתקדם, מומחי PIPE TECH יכולים לאתר בדיוק את מקור הנזילה וגורמי הרטיבות דרך תאי איטום פגומים של אמבטיות, מטבחים, מרפסות, גגות או אפילו רטיבות קפילרית עולה מהקרקע עצמה.

לאחר איתור מקור הרטיבות וטיפול יסודי בתיקון הנזילות והבעיות באיטום, PIPE TECH ממשיכה לשלב המכריע - ביצוע ייבוש תת רצפתי מקצועי ויסודי של כל המים והלחות הכלואים מתחת לריצוף. לשם כך, צוות החברה מתקין מערכת שאיבה וייבוש מתקדמת ויעילה ביותר, הפועלת על בסיס ואקום עוצמתי ושאיבה מתחת ללחץ גבוה. המערכת מחוברת למערך של צינורות המובילים לפיות שאיבה מיוחדות שמוכנסות במקצועיות מתחת לריצוף הקרמי, הפרקט או שכבות העץ של המבנה. המערכת מופעלת וממשיכה לפעול בעוצמה גבוהה במשך תקופה ארוכה על מנת לשאוב וליצות עד התייבשות מלאה את כל הלחות והמים הכלואים מתחת לרצפות ולהוציאם אל מחוץ למבנה.

תהליך ייבוש תת רצפתי המתקדם של PIPE TECH משלב לא רק את שאיבת המים, אלא גם שיטות חדשניות נוספות של ייבוש וטיהור משולב באוויר חם, תהליכים טכנולוגיים ביולוגיים לחיטוי וחיסול השורש של עובש, ובמקרה הצורך גם ציוד מיוחד לטיפול וסילוק ריחות רעים ודוחים. מומחי החברה יודעים גם לאתר ולטפל במוקדי עובש, לחות ופטריות גבוהה מחוץ לרצפה כמו בקירות, תקרות וגגות באמצעים ביולוגים וירוקים ללא כימיקלים מסוכנים.

לקראת סיום התהליך, הצוות המקצועי של PIPE TECH מבצע בדיקות לחות והידרציה סופיות ומנפיק דו"ח מפורט עם כל תוצאות ממצאי הלחות והטיפול שבוצע. דו"ח מקצועי כזה הנו קריטי לא רק להוכחת ביצוע תיקון יסודי במקרה של תביעת ביטוח על נזקי רטיבות, אלא גם להצגה במקרה של סכסוך עם רשויות מקומיות

ייבוש תת רצפתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד