י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
"פלסטין חופשית"

לאחר הסערה: החברה לא תאפשר לענוד סיכות "אישיות"

נוסע יהודי שהתלונן כי דיילת ענדה סיכה "פלסטין חופשית" וטיסתו בוטלה, קיבל התנצלות מחברת התעופה שהבהירה שהיא לא תאפשר יותר לעובדיה לענוד סיכות "אישיות" בזמן העבודה

לאחר הסערה: החברה לא תאפשר לענוד סיכות "אישיות"
אילוסטרציה צילום: pixabay

נוסע יהודי שטיסתו בוטלה לאחר שהתלונן על דיילת שענדה סיכה פרו פלסטינית, קיבל התנצלות מהחברה. לדבריו, המהלך היה "אנטישמיות בוטה". חברת התעופה התנצלה ואמרה שהיא לא תאפשר יותר לעובדיה לענוד סיכות "אישיות" בזמן העבודה. כך דיווח אתר dansdeals.

חברת JetBlue מסרה בהצהרה, שבעקבות האירוע הזה, הם שינו כעת את המדיניות הקודמת שלהם, שאפשרה לאנשי הצוות לענוד סיכה אישית אחת לפי בחירתם. חברי הצוות יכולים כעת לענוד רק סיכות שאושרו או שהונפקו על ידי חברת 'ג'ט בלו'. בחברת התעופה מציינים שהם התנצלו בפני הנוסע ומקווים שהוא ימשיך לטוס בחברה שוב בעתיד. הם גם ציינו כי לאחר בדיקה נוספת של התקרית, הם ינקטו צעדים נגד כל העובדים שהפרו את מדיניות החברה.

"אנו מתייחסים לעניין זה ברצינות רבה ומנהלים חקירה מלאה על פעולות אנשי הצוות שלנו. אנו ננקוט פעולה מתאימה לאחר שהחקירה שלנו תושלם כתוצאה מאי ציות למדיניות" נמסר.

כזכור כפי שדיווחנו, פול פאוסט, בן 54, סיפר בוידאו כי בטיסה ללאס וגאס, נבאדה ביום ראשון שבוע שעבר, הוא חש אי נוחות מהסיכה שענדה הדיילת, אך הוא בחר לשמור על שקט בעניין.

פול מפלורידה, אמר שהוא הגיש תלונה בשקט על הסיכה למפקח הטיסה: "אמרתי: 'אני לא רוצה שתהיה בעיה. אולי תדבר איתה אחרי שנעזוב את המטוס. פשוט תדבר על זה שזה אולי קצת חסר רגישות, זה גרם לי להרגיש קצת לא בנוח'", הוא סיפר.

כשהמטוס נחת ניגש אליו איש ביטחון ודרש לראות את תעודת הזהות שלו, בטענה שהוא גרם להפרעה במטוס. לאחר מכן התקשר איש הביטחון למשטרה שלא עשתה דבר, אך הוא גילה מאוחר יותר שחברת התעופה ביטלה את טיסתו חזרה.

מלחמת חרבות ברזל ג'ט בלו ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד