י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
על מצבות בבית קברות

איומי מוות נגד חבר הפרלמנט היהודי ופוליטיקאים נוספים

על מצבות בבית קברות בצרפת התגלו איומי מוות נגד חבר הפרלמנט מאיר חביב ופוליטיקאים נוספים בצרפת. ליד השם של מאיר חביב נכתב "ציוני"

איומי מוות נגד חבר הפרלמנט היהודי ופוליטיקאים נוספים
הגרפיטי בבית הקברות צילום: באדיבות המצלם

היום (שלישי) התגלו בבית קברות נוצרי בדורדון ליד בורדו שבמערב צרפת איומי מוות שנכתבו על מצבות נגד פוליטיקאים צרפתיים מתוכם חבר הפרלמנט היהודי מאיר חביב, הפוליטיקאי היהודי אריק זמור, נציגי מפלגת הימין האיחוד הלאומי - לה פן וברדלה ועוד.

על המצבות נכתבו השמות לצד תאריכי הלידה שלהם וכביכול שנת המוות- 2024 . ליד השם של מאיר חביב נכתב "ציוני", ליד השם של זמור נכתב "יהודי" וליד השמות של לה פן וברדלה נכתב: "גזעני" ו-"פאשיסט". עוד נכתב : "אנשי הספר צריכים להיכנע".

בתגובה אמר יו"ר מפלגת הרפובליקנים - מפלגתו של חבר הפרלמנט מאיר חביב - אריק סיוטי: "אני מגנה בחריפות את הגרפיטי עם קונוטציות איסלמיות שנכתבו בבית הקברות בדורדון. אני מביע את תמיכתי לאנשים שהוזכרו שם מתוכם - חבר הפרלמנט מאיר חביב אשר מאויים ומותקף.  יש להעניש את העבריינים בחומרה".

חבר הפרלמנט מאיר חביב הגיב אף הוא ואמר: "אנטי ציונות, אנטי-נצרות,שנאת צרפת ושנאת ישראל-זאת המציאות העצובה שלנו בצרפת של 2024. עד מתי?".

חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב נמצא כבר מספר שנים תחת אבטחה צמודה בשל איומים שהוא מקבל- איומים שהתגברו משמעותית והגיעו לשיא מאז ה-7 באוקטובר.

ביום ראשון האחרון ערב יום השואה, קרא חבר הפרלמנט הצרפתי לממשלת צרפת לפעול נגד האנטישמיות המשתוללת בקמפוסים בצרפת וכי מקומם היחיד של המפגינים תומכי חמאס הוא בכלא.

בנוסף, הוא פנה לשרת האקדמיה בדרישה לעצור את המימון של האוניברסיטה היוקרתית science po בה התקיימו הפגנות פרו-פלסטיניות עם קריאות גנאי, ותקרית בה לא אפשרו לסטודנטית יהודיה להיכנס לשיעור תוך קריאות "אל תתנו לה להיכנס- היא ציונית".

"80 שנה לאחר השואה, האנשטימיות משתוללת בקמפוסים בצרפת ובעולם ומגיעה לשיאים חדשים. די עם הדיבורים - עכשיו הזמן למעשים. הממשלה צריכה לפעול. אנטישמיות הינה עבירה פלילית! יש לשפוט ולעצור מכחישי השואה, את אותם אנשים שמסיתים לטרור ומהללים את החמאס ולזרוק אותם לכלא".

 
מאיר חביב מלחמת חרבות ברזל אנטישמיות צרפת גרפיטי אנטישמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד