י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
"זה לא קרה"

נתניהו: "הצעת המאס אתמול נועדה לטרפד את כניסתנו לרפיח"

נתניהו אמר: "הצעת החמאס אתמול נועדה לטרפד את כניסת כוחותינו לרפיח. זה לא קרה". נתניהו הוסיף: "הכניסה לרפיח משרתת שני יעדי מלחמה מרכזיים: השבת חטופינו וחיסול החמאס"

נתניהו: "הצעת המאס אתמול נועדה לטרפד את כניסתנו לרפיח"
ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: מתוך הסרטון

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בצוהריים (שלישי) להסכמת ארגון הטרור לעסקת חטופים ולפעולת צה"ל ברפיח ואמר: "הצעת החמאס אתמול נועדה לטרפד את כניסת כוחותינו לרפיח".

נתניהו פתח את דבריו ואמר: "אמש הנחיתי, בהסכמת קבינט המלחמה, לפעול ברפיח. תוך שעות כוחותינו הניפו את דגלי ישראל במעבר רפיח והורידו את דגלי החמאס. הכניסה לרפיח משרתת שני יעדי מלחמה מרכזיים: השבת חטופינו וחיסול החמאס".

ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: לשכת ראה"מ

נתניהו הוסיף: "אנחנו כבר הוכחנו בשחרור החטופים הקודם - לחץ צבאי על החמאס הוא תנאי הכרחי להשבת חטופינו. הצעת החמאס אתמול נועדה לטרפד את כניסת כוחותינו לרפיח. זה לא קרה.

כפי שקבע קבינט המלחמה פה אחד, הצעת החמאס רחוקה מאוד מהדרישות ההכרחיות של ישראל".

לדבריו, "ישראל לא תאפשר לחמאס להחזיר את שלטון הרשע שלו ברצועה, ישראל לא תאפשר לו לשקם את יכולותיו הצבאיות כדי להמשיך לחתור להשמדתנו. ישראל לא יכולה לקבל הצעה שמסכנת את ביטחון אזרחינו ואת עתיד מדינתנו.
 
ולכן, הנחיתי את דרגי העבודה שיצאו לקהיר: תמשיכו לעמוד בתוקף על התנאים שדרושים לשחרור חטופינו, תמשיכו לעמוד בתוקף על הדרישות החיוניות להבטחת ביטחון ישראל".

במקביל, הוסיף, "אנחנו ממשיכים את המלחמה בחמאס. תפיסת המעבר ברפיח היום הוא צעד חשוב מאוד; צעד חשוב בדרך להשמדת היכולות הצבאיות הנותרות של החמאס, לרבות חיסול ארבעת גדודי הטרור ברפיח; וצעד חשוב לפגיעה ביכולות השלטוניות של החמאס, כי מהבוקר שללנו מהחמאס מעבר שהיה חיוני לביסוס שלטון הטרור שלו ברצועה.

אני מבקש לשלוח תנחומים מעומק הלב למשפחות שאיבדו את יקיריהן בימים האחרונים. אני מצדיע לחיילינו הגיבורים על הביצוע המושלם של המשימה, על רוח הלחימה והגבורה, על כל מה שהם עשו - ועל כל מה שהם עוד יעשו בהמשך. אני שולח להם חיבוק חם בשם כל אזרחי ישראל.
 יחד נילחם, ובעזרת ה' - יחד ננצח", כך נתניהו.

בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל רפיח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד