י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
"צילום בנאלי"

העיתונאי התקומם על תיעוד הכניסה לרפיח וחטף

תיעוד של טנק רומס בדרכו למעבר רפיח שלט שעליו כתוב "אני אוהב את עזה", קומם את כתב ומגיש חדשות 12, שספג מאות תגובות

העיתונאי התקומם על תיעוד הכניסה לרפיח וחטף
מלחמת חרבות ברזל צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

הכתב הצבאי של 'כאן', איתי בלומנטל, פרסם תיעוד שבו נראים טנקים של חטיבה 401 בצה"ל משתלטים על מעבר רפיח כשבדרך הם רומסים שלט שעליו כתוב "אני אוהב את עזה".

ראש דסק חדשות החוץ ב'חדשות 12', ערד ניר, לא אהב את מה שראה וצייץ בחשבון ה-X שלו: "הנה לכם דוגמא לצילום בנאלי לכאורה שמסייע לישראל להמשיך ולאבד תמיכה בדעת הקהל בעולם!".

תיעוד: הטנקים של חטיבה 401 משתלטים על מעבר רפיח צילום: מתוך ה-X של איתי בלומנטל, כאן

הכתב הפוליטי של 'ישראל היום', יהודה שלזינגר, פרסם בתגובה תמונה של שתי גופות ישראליות מהשבעה באוקטובר והוסיף, "הנה לכם דוגמא לצילום בנאלי לכאורה שלא מזיז לעולם כלום ולכן צריך להיכנס באמ-אמא שלהם ולהפסיק להלקות את עצמנו".

כתב חדשות החוץ של 'בחדרי חרדים', יענקי פרבר הגיב לניר וכתב: "בטח מאד כואב לשלט, כמעט כמו הכאב של החטופים. את עזה צריך להפוך לתקופת האבן, שהעזתים יגורו באוהלים וישתו מים מג'ריקנים ויאכלו לוף וגעפילטע פיש, שיחזירו את החטופים עכשיו".

מתוך שידורי ערוץ 12ערד נירצילום: מתוך שידורי ערוץ 12

אלוף במיל' בני ינאי הגיב לו וכתב: "תקשיב אתה הופך את מקצוע העיתונות כלב השמירה של הדמוקרטיה לדבר מחליא כבר אי אפשר לראות אתכם סגרנו את הטלביזיה בגללך ודומיך אז פתאום אתה צץ כאן מה יהיה?? בתור אחד שנמצא בעוטף על מדים מאז אותו יום ארור מציע שתעריך את לוחמינו באשר הם ,רק בזכותם אתה יכול להמשיך לשדר את דברי הבלע".

איש הימין אלירז שדה, לשעבר מגיש אולפן 'הליכוד TV' הגיב: "היי ארד מחילה, צילומי הזוועות שעשו בנו גרמו לעולם לצאת באנטישמיות ולדרוש דם יהודי, ואתה מציג הפלת שלט? וטוען כי זה זה מה שיגרום לנו לאבד תמיכה?! העולם תומך בשטן למרות כל סרטוני הזוועות ואנו נזהר בשלטים?! ארד, זה הזמן שלנו להגן על עצמנו, החנפנו לשונאינו מספיק ורק הוחמר מצבנו".

אשת הימין, עורכת הדין כנרת בראשי הגיבה לניר וכתבה: "אתה ודומיך הם הבעיה שאנחנו מאבדים תמיכה. כל בר דעת רוצה להילחם בטרור. עזה כולה טרור. אין חף מפשע אחד. אבל אנשים כמוך שמקבלים במה תקשורתית ומדברים שטויות הם אלה שמסייעים לאויב. קל פשוט".

נכון לשעה זו נכתבו לציוץ מעל 550 תגובות שתוקפות את ערד ניר ומציגות תיעודים והוכחות לצילומים קשים ומחרידים הרבה יותר מעצים ואבנים, כמו גופות ועדויות למעשי הזוועה של חמאס.

ערד ניר כניסה לרפיח מלחמת חרבות ברזל טנקים צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד