י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
חסר תקדים

סקר: 44% מאמינים שראש הממשלה אינו מעוניין בעסקת חטופים

סקר חדש שפורסם בחן את דעת הקהל בנושאים הבוערים: עסקת החטופים, הפעולה ברפיח והמינויים בצה"ל ובשב"כ. האם הישראלים סבורים שיש להסכים למתווה עסקת החטופים שמציעה מצרים? כל הנתונים

סקר: 44% מאמינים שראש הממשלה אינו מעוניין בעסקת חטופים
ראה"מ בנימין נתניהו במסיבת עיתונאים צילום: מארק ישראל סלאם, לע"מ

סקר שפורסם הערב (שלישי) בחדשות 13 בחן את דעת הקהל בנושאים הבוערים: עסקת החטופים, הפעולה ברפיח והמינויים בצה"ל ובשב"כ.

על פי הסקר, 44% מהמשיבים סבורים כי ישראל אינה צריכה להסכים לעסקת החטופים והפסקת האש עליה הסכים חמאס, לפי מה שפורסם עד כה, בעוד 41% מאמינים כי יש להסכים לה, ו-15% מן העונים לסקר השיבו כי אינם יודעים לענות לשאלה.

בנוסף, 44% מאמינים שראש הממשלה, בנימין נתניהו, אינו מעוניין בעסקת חטופים, 41% מאמינים שהוא חפץ בעסקה ו-15% אינם יודעים להשיב על כך.

כמו כן, רוב גדול סבור כי מבין שתי המטרות הבאות, לנתניהו חשובה יותר  הישרדותו הפוליטית האישית מאשר שחרור החטופים - כ-56% אחוזים. מנגד, 30% סבורים כי שחרור החטופים חשוב לראש הממשלה יותר מהישרדותו.

52% מהנסקרים מאמינים שמבצע נרחב ברפיח לא ישיג ניצחון מוחלט, בעוד 30% מאמינים שכן. 40% סבורים כי גנץ ואיזנקוט צריכים להישאר בממשלה ו-34% טוענים שלהפך - ועליהם לפרוש מהממשלה. בקרב מצביעי המחנה הממלכתי שהשתתפו בסקר, 58% מאמינים כי עליהם להישאר, בעוד 22% בלבד חושבים כי עליהם לפרוש מהממשלה.

כמו כן, רוב הנשאלים סבורים כי הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי וראש שב"כ רונן בר אינם צריכים למנות בכירים בצה"ל ובשב"כ בשעה זו - 44%, בעוד 31% תומכים בסבב המינויים ו-26% אינם יודעים לענות על שאלה זו. באופן דומה, 46% מהמשיבים סבורים כי נתניהו וגלנט אינם צריכים למנות את ראש השב"כ ואת הרמטכ"ל הבאים, 28% סבורים שדבר זה ראוי ו-26% אינם יודעים לענות על שאלה זו.

 

 

בנימין נתניהו חטופים עסקת חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד