י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
טרגדיה בחופשה

תיירת ישראלית בברזיל ברחה מחשש שתישדד, ונהרגה

תיירת ישראלית בברזיל ברחה מחשש שתישדד, קפצה מעבר לחומה ונהרגה. התיירת הלכה עם אדם נוסף. לאחר שזיהתה רוכב אופנוע חששה שהוא רוצה לשדוד אותה, היא ניסתה לברוח ונפלה מגובה רב

תיירת ישראלית בברזיל ברחה מחשש שתישדד, ונהרגה
משטרת ברזיל צילום: pixabay

טרגדיה בטיול בברזיל. תיירת ישראלית בת 22 שטיילה עם אדם נוסף, נהרגה ביום שני האחרון בשכונת סנטה תרזה בריו דה ז'ניירו.

על פי המשטרה בברזיל, השניים הלכו בשדרות אלמירנטה אלכסנדרינו בסביבות השעה 19:00 בערב יום שני, כשראו רוכב אופנוע סברו כי הוא מנסה לשדוד אותם. הצעירה המפוחדת ניסתה כנראה לברוח, קפצה מחומה ונפלה מגובה רב.

הישראלי שהיה איתה סיפר למשטרה המקומית, כי הוא הגיע לאזור בשעה 16:10. כשעה וחצי לאחר מכן הם ניסו להזמין מכונית מאפליקציה, אך מאחר שאף נהג לא הסכים לקחת את הנסיעה, הם החליטו ללכת ברגל. הישראלי סיפר כי בסביבות השעה 18:30, הגיעה מכונית אדומה לעבר השניים. הרכב נעצר. לדברי הישראלי, בן 30, הנהג יצא ודרש מהם לתת לו משהו "תן תן" הוא אמר.

לדבריו "הדרישה נאמרה בנימה מאיימת, והאיש החל להזיז את ידיו, וזה היה נראה שהוא דורש ממנה למסור את חפציה". הישראלי טוען כי אינו זוכר אם האיש נשא אקדח או סכין.

הוא סיפר לתקשורת המקומית כי לאחר נפילת הצעירה הוא ירד במדרגות סמוכות, אך לא מצא אותה. לאחר מכן התקשר לחבר ישראלי אחר ותוך כדי השיחה פגש את הצעירה. הוא אמר שבאותו רגע היא בכתה, אולם זמן קצר לאחר מכן, היא השתתקה.

כבאים שהוזעקו למקום לסייע לאישה שנפלה באזור מיוער, הצליחו להגיע אליה ופרמדיקים קבעו את מותה. משטרת ברזיל יצרה קשר עם הקונסוליה הישראלית במדינה.

ממשרד החוץ נמסר: "מקרה מצער וקשה בו צעירה ישראלית נהרגה כתוצאה מנפילה מגובה רב בריו דה ז’ניירו, ברזיל".

המחלקה לישראלים בחו"ל במשרד החוץ וקונסולית ישראל בברזיליה, נטע אברהמי וכן מריאנו הירש, נציג קרן היסוד בריו דה ז׳ניירו, מסייעים למשפחה בשעתה הקשה וכן בהעברתה לקבורה בישראל.

ברזיל נפילה מגובה משרד החוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד