כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024
השחיתו אנדרטת זכרון

ראש העיר תרם 5,000 דולר לחשוף את מבצעי ונדליזם אנטישמי

ראש עיריית ניו יורק אריק אדמס תרם 5,000 דולר מכיסו עבור מידע על אנטישמים שהשחיתו את אנדרטת מלחמת העולם הראשונה: 'אני אוהב את אמריקה'

ראש העיר תרם 5,000 דולר לחשוף את מבצעי ונדליזם אנטישמי
אדמס בביקור בקהילות החרדיות: אילוסטרציה צילום: Yeshiva world news

ראש העיר של ניו יורק, אריק אדמס, תרם אתמול 5,000 דולר מכספו עבור פרס למי שיביא מידע שיוביל לתפיסת ה"פחדנים" האנטי-ישראליים שהשחיתו אנדרטת מלחמה מקומית.

"למרות הרעיון הלא פופולרי, אני הולך להגיד את זה, אני אוהב את אמריקה", אמר אדמס במסיבת עיתונאים שהתקיימה מול האנדרטה ההיסטורית של מלחמת העולם הראשונה בסנטרל פארק - שאספסוף אנטישמי מופרע ריסס והשחית עם מדבקות נגד ישראל ערב קודם.

"איננו יכולים לשתוק כאשר סמלי החירות שלנו מחוללים על ידי כמה ששונאים בבירור את המדינה ואורח החיים שלנו", אמר. "אני לא מתכוון לשתוק כי השתיקה שלנו נותנת את האמונה שהכל בסדר".

"הם מחללים את זכרם של אנשים שנלחמו עבורם", אמר על המפגינים. "אני רוצה להראות לכל תושבי ניו יורק שהעיר שלנו לא תסבול כאוס ואי סדר. אני לא רק שם את הכסף שלי איפה שהפה שלי. אני הולך לשים את הכסף שלי איפה שהלב שלי נמצא''.

ראש העיר אמר שהוא תורם את הכסף לכבוד "דודו ג'ו" בן ה-19 שנהרג במלחמת וייטנאם.

הכסף התווסף ל-10,000 דולר שנתנה משטרת ניו יורק, כך שסכום כולל של 15,000 דולר מוצע עבור מידע שיוביל למעצרם של העומדים מאחורי הוונדליזם המתועב, שכלל שריפת דגל אמריקאי.

 

אריק אדמס מלחמת חרבות ברזל מלחמת העולם הראשונה אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד