י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
ריפוד יותר מפואר

קיה נירו עכשיו בישראל גם בגרסה היברידית

היבואנית טלקאר מוסיפה גרסה היברידית של הנירו, שעד כה שווקה בישראל בגרסה חשמלית ובגרסה בעלת הנעת פלאג אין הייבריד

קיה נירו עכשיו בישראל גם בגרסה היברידית
קיה נירו עכשיו בגרסה היברידית. החל ב-180 אלפי שקלים צילום: קיה

שוק המכוניות ההיברידיות בישראל כיום אינו גדול, למרות שמדובר במכוניות שחוסכות הרבה דלק לבעליהן: טויוטה, יונדאי וקיה הן השחקניות העיקריות בשוק הזה, אבל עד כה לקיה לא היה רכב היברידי מלא בקטגוריה החשובה של המכוניות המשפחתיות.

כעת היבואנית טלקאר מוסיפה גרסה היברידית של הנירו, שעד כה שווקה בישראל בגרסה חשמלית ובגרסה בעלת הנעת פלאג אין הייבריד. כעת גרסת הפלאג אין הייבריד יורדת מן ההיצע וההיברידית נשארת.

לפי מפרט היבואנית, נירו ההיברידית מצוידת במנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר שהספקו עומד על 104 כוחות סוס ומנוע עזר חשמלי שהספקו עומד על 43 כוחות סוס. ההספק המשולב של הנירו ההיברידית הוא 141 כוחות סוס ותיבת ההילוכים אוטומטית כפולת מצמדים בעלת שש מהירויות. נפח מיכל הדלק שלה יחסית צנוע, בדיוק בגלל החיסכון: 42 ליטרים וצריכת הדלק הרשמית היא 22.7 קילומטרים לליטר.

לפי היבואנית, הנירו ההיברידית תשווק בישראל בשתי רמות גימור:  LXההתחלתית ו- EX. ה-LX מצוידת בחישוקי גלגלים בקוטר 16 אינץ', חיישני חניה אחוריים, מפתח חכם ותוספות אחרות. מפרט הבטיחות כולל מערכת בקרת שיוט אדפטיבית ותיקון סטיה מנתיב. לצד גרסת הבסיס יש גם גרסה יותר מאובזרת הכוללת בין היתר ריפוד יותר מפואר וחיישני חניה קדמיים. מחיר הנירו מתחיל ב 179,000 שקל לרמת גימור LX. מחיר הגרסה הבכירה יקבע בהמשך

 

 

קיה טויוטה יונדאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד