כ"א אייר התשפ"ד
29.05.2024

מרן המשגיח זעק והבטיח: כל השמות שבשידוכים יזכו – שייקרע להם הים ויתארסו עוד השנה

הסוד הגלוי הזה כבר הפך לשעון החול של עולם השידוכים החרדי. 'ערב שביעי של פסח' שהפך ליום שקובע את עתידם של רבבות בני הישיבות ובנות הסמינרים שהגיעו לגיל השידוכים, להיות אלו שיזכו להיכלל במדורי ה'מאורסים' השנה ויבנו את ביתם

מרן המשגיח זעק והבטיח: כל השמות שבשידוכים יזכו – שייקרע להם הים ויתארסו עוד השנה
מעמד התפילה ב'רינה של תורה' צילום: רינה של תורה

סגולת 'רינה של תורה' לערב שביעי של פסח, אירוע מפליא שמאחוריו עומד גילוי מפעים של מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי זצוק"ל, הפכה לנס מדהים עם אלפי עדים: ערב שביעי של פסח הוא הזמן לבקש ולזכות למה שהבטיחו חז"ל על כח סגולת יום 'שירת הים' לזכות לקרוע אותו ולזכות לשידוך עליו אמרו חז"ל שהוא 'קשה כקריעת ים סוף'. ומאז עד פטירתו, קיים מרן שר התורה מעמד תפילה והזכרת אלפי שמות בערב שביעי של פסח, שמות שזכו לנס באותה השנה.

והסגולה המופתית הזו ממשיכה כמאז, על ידי בעל התפילה אותו מינה מרן שר התורה כבר אז, הלא הוא מרן רבי 'בנימין הצדיק' המשגיח הנערץ של ישיבת מיר, ששימש כשליח הציבור בחדרו של מרן ובדר התפילה שקבע שר התורה.

וגם השנה, לקראת היום הזה נשאו רבבות עיניים טהורות של הורים יקרים לילדים שהגיעו לגיל השידוכים לרגע הזה. לאותו יום שקט של ערב חג שמאחוריו רעש אדיר של אלפי צלחות המתנפצות בשאון של איחולי 'מזל טוב' בקריעת ים סוף פרטית של אלפים שהפכה לנס גלוי ומדובר.

ואכן באותו יום משעות הבוקר המוקדמות, התייצבו המוני לומדי 'רינה של תורה' החתומה על הסגולה הנפלאה הזו, לשעות רצופות של לימוד התורה לזכות לכח התורה ולהביא ישועה ורחמים לכלל המצפים לישועה. 

לקראת שעת חצות, עלו המוני הלומדים למעון קדשו של מרן המשגיח שליט"א, שפתח בדברים נרגשים בדמעות שליש כיצד הקב"ה מצפה ושומע את שוועת עמו, כשהוא מרחיב על מעלת כח הזמן וכח קריעת הים החוזר ונפתח בעד יחידים בכח התורה. לאחר מכן התעטף מרן המשגיח שליט"א כשליח ציבור - שליחם של רבבות אלפי ישראל, לעבור לפני התיבה, כאשר המוני עמלי התורה איתו בתפילה המופלאה הזו בשליחותם של קהל הרבבות.

התרגשות מיוחדת הייתה כאשר הגיעו לאמירת מזמורי התהלים לפי סדר האותיות 'זווג' ו'ילד', אז בכה מרן המשגיח על צרת עמו ישראל במצב הדור, כשאלפים ורבבות ממתינים לזווג ולפרי בטן, שופכים לב כמים ומורידים כנחל דמעה בתחינה להיפקד ולהיוושע –  אך גברה מידת הדין ואין להם מושיע...  דברים שהביאו להתרגשות אדירה והגיבהו את קולות התפילה והתחינה שנשמעו למרחוק.

בכוונה ובריכוז מיוחד הוזכרו כל השמות והבקשות בעת אמירת ה'יהי רצון' שאחר התהילים בכוונה גדולה,  כשמרן שליט"א ועמו עמלי התורה מבקשים עבור שם אחר שם במתינות ובפרטות, בזעקת שלוש עשרה מידות של רחמים וקיום הסגולה הנוראה באמירת 40 ספרי שיר השירים בצירוף בקשה פרטית שתהיה שעה זו עת רצון ובהזכרה אישית בראשות מרן המשגיח שליט"א בעד כל שם ובקשתו, שייבנו ביתם בקרוב במהרה בזאת השנה, בנקל ובשלווה, בלי עגמת נפש!

צפו בגלריה מהמעמד המרגש:

רינה של תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד