כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024
אסון בחופשה

אמה של עלמה בוהדנה משחזרת: "נבהלה וקפצה לתהום"

עלמה בוהדנה, צעירה ישראלית בת 24 ברחה משודדים במהלך טיול בברזיל ונפלה אל מותה. לאמה חשוב להעביר מסר

אמה של עלמה בוהדנה משחזרת: "נבהלה וקפצה לתהום"
תיירים בריו דה זנירו צילום: unsplash

חגית רוזמרין, אמה של עלמה בוהדנה ע"ה בת ה-24 שנהרגה במהלך טיול בברזיל, סיפרה אחר הצהריים (רביעי) בריאיון לתמר אלמוג ורן בנימיני בכאן רשת ב' על האירוע הטרגי שהוביל למות בתה. 

"עלמה מטיילת בדרום אמריקה מספטמבר. היא הייתה בברזיל חודשיים וריו דה ז'נרו הייתה התחנה האחרונה שלה בה", סיפרה. "לקראת סוף הטיול בברזיל, היא עלתה לשם עם ידיד ישראלי שהכירה בהוסטל בערב לפני. זה היה אחר הצהריים והם לא מצאו מונית בירידה, אז הם החליטו ללכת ברגל לפני שיחשיך".

האירוע הטרגי, בו צנחה עדן אל מותה, התרחש בסוף הירידה מהמקום, משחזרת האם את רגעי האימה: "הם עשו 90 אחוז מהדרך וממש בישורת האחרונה הגיעה מולם מכונית. הבחור שהיה איתה היה קצת מקדימה והיא קצת מאחוריו, המכונית הפרידה בניהם. אחד מהשניים שהיו במכונית התחיל לצעוק ויצא מהמכונית. הם רצו לשדוד אותם. עלמה נבהלה ובאינסטינקט השרדותי קפצה מעבר למעקה שהיה ליד עצים. בחושך היא לא ידעה שיש מעבר למעקה תהום של 15 מטר. השודדים ברחו".

בניגוד לטענות שהופצו בשעות האחרונות ברשתות, חגית ביקשה להודות לדן, הידיד עמו טיילה עלמה, על שליווה אותה ברגעיה האחרונים: "אחרי שקפצה, הידיד התחיל לחפש אותה, ירד למטה וקרא לה. הוא שמע בכי וניגש אליה. היא שכבה על הגב ובכתה מכאב, והוא התקשר לחבר אחר וביקש להזעיק אמבולנס ומכבי אש", אמרה. "הוא דיבר אליה ואז היא הפסיקה להשמיע קול. הוא ראה שאין דופק וניסה לבצע החייאה, האמבולנס הגיע 40 דקות אחרי".

"הסיבה שאני מתראיינת אליכם, ולא רצינו להתראיין, היא כי אני רוצה לטהר את שמו של דן", הוסיפה. "עושים לו לינץ', מעלילים עלילות. הוא עשה ככל שביכולתו לסייע לה. אנחנו מודים לו שהוא ליווה אותה והיא לא מתה לבד".

עלמה בוהדנה חגית רוזמרין ברזיל אסון בחופשה נפילה מגובה מטיילת ישראלית ריו דה זנירו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד